Gå til innhold

Hvilket hovedkort burde jeg velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dustin kjører kampanje på BenQ Xl2411T akkurat nå :)

http://www.dustinhom...ed-144hz-black/

Øverste hovedkort er egentlig folk som er entusiaster, skal gi bedre oveklokkingsmuligheter, enn p8Z77 V PRO.

eg har p8z77 V pro hovedkort. og er meget fornøgd :)

har klokket min i7-3770K opp fra 3,5 Ghz til 4,7 ghz.

spørst hvor opptatt du er av overklokking og sånt

ellers,

eg har Samsung 840 PRO series 256 gb som system disk + spill = SUPERT

eg har utgåtte modellen corsair h100 kjøling- 25 grader idle- 50-55 grader når prossessor ikke er OC, 60-65 når prossessor er OC til 4,5-4,7 ghz. men viftene bråker. folk sier at man bør bytte til noctura vifter:P

har samme minne som du skal kjøpe. funker perfekt for min del.

Endret av TheGaame
Lenke til kommentar

dustin kjører kampanje på BenQ Xl2411T akkurat nå :)

http://www.dustinhom...ed-144hz-black/

Øverste hovedkort er egentlig folk som er entusiaster, skal gi bedre oveklokkingsmuligheter, enn p8Z77 V PRO.

eg har p8z77 V pro hovedkort. og er meget fornøgd :)

har klokket min i7-3770K opp fra 3,5 Ghz til 4,7 ghz.

spørst hvor opptatt du er av overklokking og sånt

Takk for tipset, men vil ha XL2420T :)

Har tenkt til og overklokke ja, så det du vil si er at Maximus er bedre? Om det er det du mener, så gjør det ikke noe for meg og legge inn 450 kr ekstra når jeg først og fremst skal ha en så dyr build! :dremel:

Lenke til kommentar

Det er jo absolutt ingen problemer med verken å spille eller klokke på pro kortet, ser ikke helt vitsen med å kjøpe dyrere enn man må, men han har jo valgt ett gtx680 så ser jo at fornuften ikke akkurat er der, 1000kr mer for kanskje 5% mer ytelse.

Lenke til kommentar

Maximus er laget for Gamere, og folk som vil overclocke :)

og den skal ha bedre lydkort enn z77 :)

om du har råd til det kjøp maximus :)

Jeg har V pro kortet. Og hadde ikke kunnet klokke høyere uten custom vannkjøling. Skal du klokke så langt du klarer å komme, og har custom vannkjøling i tillegg så blir det helt noe annet. Så Maximus kortet hadde vært totalt bortkastet penger for mitt vedkommende

Endret av otl
Lenke til kommentar

Det er jo absolutt ingen problemer med verken å spille eller klokke på pro kortet, ser ikke helt vitsen med å kjøpe dyrere enn man må, men han har jo valgt ett gtx680 så ser jo at fornuften ikke akkurat er der, 1000kr mer for kanskje 5% mer ytelse.

Samme kan sies om skjermen han vil ha. Benq Xl2411t er en nyere modell enn den han vil ha. 144 hz 1ms responstid. men det er hans penger:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...