Gå til innhold

Kjøp av gamecube?

Gintoki

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig er den enda ikke perfekt men den har fremdeles komt et steg eller to lenger enn Dolphin (trur jeg).

Begge to er så langt unna at det ikke kan vurderes skikkelig.

Dolphin og PCSX2 er halvveis emulatorer, og halvveis hacks og bandaids for å få spillene til å fungere som de skal.

EDIT:

Det samme gjelder VBA og Project64, mer upresis emulator enn VBA må du lete lenge etter.

Endret av arni90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye er du villig til å betale for en Gamecube?

Hvis emulatoren kræsjer så har du gjort noe feil.

Nope, er noe common feil i windwaker.

Vil betale så lite som mulig. Selv om den billigste ikke er billigere enn 500 ish.

PCSX2 er også milevis unna perfekt emulering.

Perfekt emulering av PS2 og Gamecube er ikke oppnåelig i dag faktisk, dagens prosessorer har ikke i nærheten av nok regnekraft.

Vel, jeg får jo perfekt 30 fps og ingen lagg i windwaker eller twilight priness, og det er med grafikk forbedringene dolphin tilbyr som oppløsnings boost og antialiasing. (dx11 mode)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, jeg får jo perfekt 30 fps og ingen lagg i windwaker eller twilight priness, og det er med grafikk forbedringene dolphin tilbyr som oppløsnings boost og antialiasing. (dx11 mode)

Poenget mitt er nøyaktigheten, det er sånne unøyaktigheter som gjør at glitcher ikke fungerer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kan ikke spille gamecube spill og mangler wifi

Seriøst? Huff, my bad.

GC-støtte eksisterer ikke på nyere Wiier heller.

Ikke kult.

Lenke til kommentar

Jeg har 2 stk samt 3 minnekort og 5 kontrollere :p

Var ingen problem med å finne en fin brukt GC med flotte spill som er verdt en GC alene.

Fikk den ene med Wind Waker, Smash Bros Melee, Metal Gear Solid Twin Snakes, Paper Mario A Thousand Year Door, 2 kontrollere og 1 minnekort for snaue 850kr!

Bare Wind Waker, Metal Gear Solid TS, Smash Bros Melee og Paper Mario ATYD går for godt over 1000kr på ebay.co.uk

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...