TeeWee Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hei! Har noen problemer med skjermkortet mitt jeg, som jeg håper at noen kan hjelpe meg med. Etter at jeg formaterte pcen, har jeg aldri fått skjermkortet skikkelig til å virke igjen. Når jeg installerer det, får jeg melding om at driveren ikke er digitalt signert av windows, og det anbefales at jeg stopper installasjonen. Da fungerer skjermen bare halvveis, det er flere streker nedover skjermen, etc.... Trykker jeg fortsett på samme installasjonen fungerer skjermen fint noen timer, men hvis jeg f.eks spiller av en videofil, henger pcen seg fullstendig opp, starter plutselig på nytt igjen, og så får jeg opp melding om at ting er gjenopprettet etter en alvorlig systemfeil.... Noen som har noen tips til hva jeg bør gjøre? Prøvde å installere nyeste driver fra Asus, ver. 45.23... Håper på snarlig svar, på forhånd takk! Mvh TeeWee Lenke til kommentar
TeeWee Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Har forresten XP, om det skulle være av betydning.... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Kan du ikke prøve og gå tilbake til verson 44.03 og se om om skjermkortet funker bra med den...Er ikke bestandig at de nyeste driverene er de beste.. Lenke til kommentar
TeeWee Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Har prøvd det også nå....Funker slik at jeg unngår alvorlig systemfeil, men jeg får streker nedover skjermen, samtidig som f.eks adresse-linjen vises "dobbelt", dvs den kan skimtes over verktøysikonene etc....Alt blir på en måte dobbelt, om du forstår meg rett. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Er det fortsatt reklamasjonstid på den? Ikke skru (les: herje) med kortet, da får du aldri nytt skjermkort. Hvis mulig, send inn kortet til forhandler. Hvem er det forresten? Antar at du har innstallert alle winupdates? Har du endret noe i Bios da du formaterte? Har du hatt kortet ute av slotten? Hvilke maskin har du? Svare du rett får du en gåtur til Ålesund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå