Noxious Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg har et Hercules 3D Prophet Radeon 9800 PRO 128MB skjermkort. Når jeg starter maskinen/restarter maskinen hender det at oppløsningen på oppstartsbildet til operativsystemet blir endret til en lavere oppløsning i et sekund før oppløsningen gradvis blir normal igjen. Det som skjer er at bildet blir skviset inn mot midten av skjermen, og gradvis strukket ut til det står i sin normale størrelse igjen. Er det noen flere som har det samme problemet? Tenker først og fremst på de med Hercules kort, men det er også interessant å vite om det er noen med andre merker som har det samme problemet. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Har du noe valg for "Auto-adjust screen resolution" eller lignende på skjermen din? Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Nei, ikke som jeg kan se i alle fall. Jeg bruker en Dell skjerm som er snart to år nå, jeg hadde ikke dette problemet med Dell maskinen min og det Asus V8460 kortet som står i den. Før jeg oppdaterte BIOS'n på Asus hovedkortet mitt skjedde dette med oppløsningen hver gang jeg startet/restartet maskinen, etter at jeg oppdaterte den ble det litt bedre, men problemet er der fortsatt. Kan det være noe galt med skjermkortet eller en konflikt mellom skjermkortet og hovedkortet mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå