Diablo Minus Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jenter blir mer kåte av fantasier/tanker, mens gutter tenner mer på det visuelle. Evt at det visuelle får i gang tanker/fantasier, i allefall for min del. 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Evt at det visuelle får i gang tanker/fantasier, i allefall for min del. Jepp, samme her. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Jeg vil si ja, men med visse forebehold. Kåthetskurven som ble tegnet på førstesiden her stemmer veldig med mitt intrykk, men det går nok mest på hvordan jenta føler seg, om hun er fornøyd med seg selv osv. Men, jeg tror jenter stort sett liker at guttene tar initiativ, derav kan virke noe mer reserverte enn oss gutta.. Lenke til kommentar
Brosstan Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 det er lettere for en mann å få ereksjon enn for en kvinne. Jeg vet ikke hva slags jenter du holder på med, men jeg håper for din skyld at de ikke får ereksjon når de blir kåte 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Jeg vet ikke hva slags jenter du holder på med, men jeg håper for din skyld at de ikke får ereksjon når de blir kåte Morsom ting: vår klitoris er på en måte vår 'penis', vaginan vår svulmer også opp på samme måte som en penis når vi blir stimulert.. Lenke til kommentar
Brosstan Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Morsom ting: vår klitoris er på en måte vår 'penis', vaginan vår svulmer også opp på samme måte som en penis når vi blir stimulert.. Jeg er fullt klar over hvordan kvinnekroppen fungerer var vel heller ordvalget jeg syntes var av komisk natur 1 Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Ikke i nærheten engang. Jenter liker å bli jaktet og felt. Det er naturens gang med hunnkjønnet. We boys = lion You girls = impala Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Tro det eller ei, klitoris er faktisk større enn penis, men som en isbré på havet så ligger 90% under overflaten 1 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Tro det eller ei, klitoris er faktisk større enn penis, men som en isbré på havet så ligger 90% under overflaten Ikke større enn min penis iværtfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg