TVDlover Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Heisann igjen! Jeg har et spørsmål. Jeg lurte på om noen vet om hvor jeg kan kjøpe billig armbånd greie til Iphone 4s (Til når man skal trene ol.)? Jeg har kun 1 uke på meg om jeg skal få det til, så hvis du vet noe... en butikk eller en annen plass på internet I NORGE, så hadde det vært supert! Takk for svar! Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Heisann igjen! Jeg har et spørsmål. Jeg lurte på om noen vet om hvor jeg kan kjøpe billig armbånd greie til Iphone 4s (Til når man skal trene ol.)? Jeg har kun 1 uke på meg om jeg skal få det til, så hvis du vet noe... en butikk eller en annen plass på internet I NORGE, så hadde det vært supert! Takk for svar! Ta deg en titt på Komplett eller Spaceworld. Endret 28. april 2013 av Mrhakhar 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Mytrendyphone er ikke norsk, bare så det er sagt. Så toll etc. kan komme i tillegg + ekstra tid med sending og ikke vanlig norsk reklamasjonsrett. 1 Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Mytrendyphone er ikke norsk, bare så det er sagt. Så toll etc. kan komme i tillegg + ekstra tid med sending og ikke vanlig norsk reklamasjonsrett. Du har rett, lageret ligger visst i Danmark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå