TVDlover Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Heisann! Altså, veninna mi har bursdag om 1 uke, og såklart har jeg funnet en gave til henne.! MEN så får jeg høre at hun ønsker seg en sånn armbånd greie til hennes nye Iphone 4s! Så mitt spørsmål er, hvor lang tid tar det å få en slik vare bestilt fra ebay til Norge? (Altså, her i Norge koster det alt mellom 100-500) Om jeg ikke får en billig en (ca 2-10 dollar) fra ebay, så gidder jeg ikke kjøpe det i tilleg. Men om det ikke tar alt for lang tid, så... Ja! Vær så snill og svar fort! Lenke til kommentar
TVDlover Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Okey, nå ser jeg at det varierer mye etter hvor varene selges fra! Nytt spørsmål, hvor lang tid tar det fra de forskjellige stedene? (Det er altså bare en liten lett ting) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Du må regne med minst 2 uker fra utlandet. Med USPS tar det stort sett 2-4 dager, men da må du regne med minst 500kr i frakt Lenke til kommentar
TVDlover Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Om det er fra england? hvor lang tid tar det? Når det står at den sendes ut umidelbart? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 1—4 uker avhengig av hvilken type frakt du bruker. på ebay er det vanligvis 2 typer frakt metoder economy og priority class. economy er veldig treig. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Om det er fra england? hvor lang tid tar det? Når det står at den sendes ut umidelbart? Du kan aldri regne med noe mindre enn 2uker med mindre du betaler store mengder penger for expressfrakt fra DHL eller usps Bare det å komme gjennom tollen i norge kan ta opp til en uke. Lenke til kommentar
TVDlover Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Uffda, jaja! Da blir det visst ingenting av dette, da Men takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå