hokkfukk Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Hei. Vennen min har tenkt til å kjøpe pc. Og da har han tenkt til å kjøpe Logitech g700. Noen av dere som vet om en trygg og billig side? Endret 28. april 2013 av hokkfukk Lenke til kommentar
GXT Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Du kan jo se her: http://www.prisjakt.no/product.php?p=654484 Blant netbutikkene som står har jeg hatt gode erfaringer med Dustinhome, MPX og Komplett. De få produktene jeg kjøpte hos Deal.no tok unøvdendig lang tid før jeg fikk, men de kom i det minste frem til slutt. Lenke til kommentar
hokkfukk Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 hvor lang tid tok det? Lenke til kommentar
GXT Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Det siste jeg kjøpte hos dem var en Razer Naga. Fikk den etter nesten to uker. Det stod at varen var tilgjengelig på lager og kundestøtten gav meg ingen spesifikk grunn til at det tok så lang tid. Høyttalerne jeg kjøpte hos dem kom etter litt over en uke. Får være greit nok... Uansett så kan det være mulig at jeg bare var veldig uheldig, så jeg ville tatt sjansen om de har den rimeligste prisen på produktet. Lenke til kommentar
hokkfukk Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 ok Men hvor mye koster frakta der? Lenke til kommentar
GXT Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Husker dessverre ikke hvor mye jeg betalte i frakt... Er det ikke mulig å se totalpris inkl. frakt i kassen? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Kjøpte en telefon på deal.no Bestilte på en mandag og hadde den på onsdag, Pixmania sender fra frankrike og der kjøpte jeg en psu og det tok 11 dager fra jeg bestilte til jeg hadde varen hjemme komplett og mpx er omtrent samme 2-4 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå