Erling E. Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Kapitulasjonen er enda et stykka unna, og aksemaktene peiser på for fullt. Secret Weapons of World War II tar Battlefield-opplevelsen til et helt nytt nivå enn tidligere, og introduserer en mengde nye kjøretøy, våpen og andre duppeditter som plasserer spillet i brytningspunktet mellom gammeldags og høyteknologisk krigføring. Les hele omtalen Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 høres utrolig digg ut! Ble litt skuffet da det har fått middels karakter mange steder, men alle vet at gamers omtale "gjelder" Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Rjukan even.. ikke "Rukan" ... (hilsen telemarking) Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Rjukan even.. ikke "Rukan" Fikset. ;-) Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Ja, hehe, tenkte over det da jeg leste omtalen. Shame on you, Erling! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Jeg snakket om et annet land i en annen dimensjon. *kremt* Greit, jeg legger meg pannekakeflat :wink: Men jeg har faktisk vært på Rjukan engang. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Om objectivemode: " Dette kan dessverre kun utnyttes i multiplayer, noe som er en klar nedtur for de fleste." Dette er vås. Jeg kjenner ingen BF-spillere som spiller singleplayer, BF er først og fremst ment for onlinespilling. Selvfølgelig finnes det folk som ikke har internetttilkobling (eller bare dyrt modem), men dette er slett ikke de fleste. "Det nye objektiv-moduset er ingenting å skryte av, selv om også dette gir en liten forandring til omgivelsene" Her får jeg en mistanke om at anmelderen ikke har prøvd objectivemode på en server med mange folk? Denne modusen er noe av det beste med denne ekspansjonen, det gir en helt annen type nerve i spillet, og det presser fram mer samarbeid på lagene. Bare synd denne modusen bare fungerer på seks av BF-kartene (blir litt lei av å spille de samme hele tiden). Forresten, Wasserfallrakettene er ikke så vanskelige å manøvrere dersom man bruker joystick. Lenke til kommentar
brekkmiddel Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Har spilt SWOWW2 en stund nå og dommen er klar.. Dette er en ufattelig kul expansion... Synes alt med denne er gjennomført bra. Objektive Mode gir oss BF spillere en ny vinkling og det er bra. Synes den modusen er vellaget og spennende. Som sagt før, samarbeid blir ett must skal oppdraget utføres. Våpenene synes jeg er tøffe, noen er kulere enn andre selvsagt, men generelt synes jeg at det er meget bra. Har bare en liten negativ ting ang våpenene.. Panzerflak tanksen har ALTFOR mye makt. Altfor kraftige skudd på den tanksen... Flyhorene har heller ikke så mye de skulle sagt lenger, de små rakettfly greiene er altfor raske til at de klarer å dominere så mye som før. Og det er VELDIG bra!!! Hater flyhorer... Banene er bra og varierte. De er bra og jevnt lagt opp slik at det ikke skal bli total overkjøring fra den ene siden.. Alt i alt.. DETTE ROCKER!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Om objectivemode: " Dette kan dessverre kun utnyttes i multiplayer, noe som er en klar nedtur for de fleste." Dette er vås. Jeg kjenner ingen BF-spillere som spiller singleplayer, BF er først og fremst ment for onlinespilling. Selvfølgelig finnes det folk som ikke har internetttilkobling (eller bare dyrt modem), men dette er slett ikke de fleste. Hva jeg mener er helt opp til meg, og hverken du er eller jeg har dekning til å si om flere BF-eiere har eller ikke har Internetttilkobling. Jeg synes objektiv-modus hadde vært en flott ny vri til singleplayer-delen av spillet. Multiplayer funker allerde svært godt og er den største grunnen til at folk spiller BF. Jeg mener at et objektiv-modus hadde vært med å sprøyte opp en ellers fraværende singleplayer-del. Ja, det er flott den funker i multiplayer, men synes det er søkt at den ikke skal fungere i singleplayer også. Her får jeg en mistanke om at anmelderen ikke har prøvd objectivemode på en server med mange folk? Denne modusen er noe av det beste med denne ekspansjonen, det gir en helt annen type nerve i spillet, og det presser fram mer samarbeid på lagene. Bare synd denne modusen bare fungerer på seks av BF-kartene (blir litt lei av å spille de samme hele tiden). Du kan mistenke så mye du vil, men du tar grundig feil. Jeg har spilt denne ekspansjonen på en rekke ulike servere i ekstremt mange timer. Jeg liker objektiv-modusen, den er spennende og interessant, men jeg føyer meg i rekken av andre journalister som heller ikke synes den er særlig revolusjonerende eller noe en burde kjøpe ekspansjonen for. Det som er så flott med meninger er at ingen kan ta dem fra deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg