WipeOut! Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg har noen 5v leds jeg har tenkt å koble på usb kabel, men vet ikke hvilken av kablene jeg skal bruke [FARGE]. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Håper dette hjelper! Lenke til kommentar
WipeOut! Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 :-) Takk! Lenke til kommentar
WipeOut! Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 koblet en på en ps2, kobbertråden begynte å brenne.... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hvis du skal koble de på en USB-kabel: Det er 4 ledninger inne i selve kabelen, i tillegg til all skjermingen som ligger rundt. -Rød (5v) -Svart (0V) -Og 2 datakabler. Du skal koble ledene til rød og svart. Ikke verre enn som så. Finn deg et 5v batteri og fest noen ledninger på det, og så på ledene(Eller rett på om du når). Enkel måte for å finne ut hvilken av pinnene som skal hvor uten å lodde deg grønn. Husk på at 5v er konstant, altså at lysene vil lyse selv om maskinen er av så lenge strømforsyningen får strøm og den ikke er skrudd av. Lykke til :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå