WeirdFace Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Det jeg lurer på er: Hvilken bok er den beste og verste boken dere noensinne har lest? Den beste boken jeg har lest er sannsynligvis Syk Pike - Espen Holm. Den dårligste boken jeg har lest er nok: Historien om Edgar Sawtelle, skrevet av David Wroblewski. De som hadde lest denne boken før meg roste den opp i skyene, og at den var så trist at de hadde sittet med tårer i øynene sammenhengende de siste 100 sidene. Men jeg mener at denne boken er gørrkjedelig. Hvilke bøker er de beste og verste som dere noensinne har lest ? Lenke til kommentar
Moose Murders Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Den beste er kanskje Catch-22. Den er både satirisk, hysterisk morsom og veldig trist. Det er vanskelig å plukke ut en som er verst. Klokkene av Agatha Christie er veldig ille. Noen bøker er bare utrolig kjedelige, som Wicked og Menn som hater kvinner. Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det verste jeg har tatt fatt på når det kommer til lesing er en gammel, norsk oversettelse av Tolkiens mesterbøker i Ringenes Herre-trilogien. Det var ganske så triste greier i forhold til originalversjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå