Th0mas Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 har logitech z-560, og de funket bra helt til jeg reinstallerte drivere og programmvare. Nå virker bare 2 av 4 høyttalere... Alle sammen virker når jeg går inn i surround mixer og tester dem, men i winamp og cs er det bare front-speakerne som er i sving. hvilke innstillinger er det jeg må forandre på? Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Kjørte nå Creative Restore Defaults, og etter det virker ikke rear speakers i surround-mixer heller, men siden jeg ikke har rørt ledningene så skal det jo ikke være noe galt med dem... Hva er feil??? Stillt inn på 4 speakers i surround-mixer og kvadrofonihøyttalere i "egenskaper for lyder og lydenheter" Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 velg en sound effect f.eks room, padded cell, city osv Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 nope, funker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hei Tvilsomt om du har samme oppsett som meg men jeg hadde samme problem sjøl etter en formatering. Gikk inn på Mixer (har den nede ved klokka)- Advanced- Sound Effect og kryssa av for Enable viritual 5,1 speakers and reviberation. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 er ikke noe som heter det her... Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 ingen som vet? har prøvd på diverse forum, men jeg finner det ikke ut. begynner å bli litt desperat... Lenke til kommentar
neon king Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 har du skrudd på utgangen for bakhøyttalerene? Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 testet rear speakers på MD'en min nå, og de virker ikke der heller... Det gjorde front speakers så det er ikke noe i veien med MD'en. er de ødelagt da? det er vel en garantisak??? Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Tror det har gått en sikring i sub'en, for når jeg kobler de bakre høyttalerne til front-speaker inngangene så virker de. Altså virker alle 4 høyttalere. Kjøpte de hos PSdata for noen måneder siden. De er vel kjent for god service? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Du har skrudd på bakhøyttalerne? På det control tårnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå