thomassit0 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 hvordan er Chrome? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Spillet har potensiale men alt i alt er det latterlig. Se for deg en Arnold Schwarzenegger-aktig person og ei dame som er så lite sjarmerende som ei flue i en dritt som hovedpersoner. Grafikken er god, men gameplayet er for langtrukkent. Det prøver VIRKELIG hardt og som sagt, det har potensiale men er bare ikke helt DER. Lyden er HELT elendig, omgivelse og atmosfære mangler sjel totalt... Jeg ville gitt det 3/6. Min mening Lenke til kommentar
lubb Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Chrome er helt greit det, standar skyte spill. Jeg har ikke ferdig med spillet enda, men so far so good. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Så halvhjerta så halvhjerta.. mangler "identitet" på en måte. Dvs. atmosfære. Gadd ikke å spille ferdig første brett engang. Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Er det multiplayer i Chrome? I så fall, er det bra? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Ja det er det. De vanlige gørr-kjedelige modes'ene.. dm, tm og ctf Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 jaja, får vente til Breed kommer ut da og håpe at det er bedre. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Crome sugde hardt! Elendig skyting, lydene og omgivelsen var utdaterte og dårlig+++ Lenke til kommentar
lubb Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Vel, jeg vil faktisk si at jeg synest chrome var kjekkere en halo(Minner litt om hverandre) . Men det er bare min mening. Eneste jeg synest var litt dumt med Chrome var de ganske så daffe våpen lydene. Vist du er på utkikk etter et underholdene spill vil jeg anbefale Chrome. Multiplayer er ganske gøy, så lenge du er mange nokk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå