Boralis Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Trenger noen til å lage en hjemmeside for meg, skal legge denne på en hjemmeserver som jeg skal sette opp. Er det noen som kan tenke seg å gjøre dette send en PM og antyd gjerne en pris Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Si litt mer om krav på hjemmesiden takk :smile: Lenke til kommentar
magikern Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Godt mulig det, men du må skrive hva slags side det skal være... har du noe formaning om design selv og trenger bare kodehjelp, eller vil du ha hjelp til alt? Personlig side, portal eller hva skal det være? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Ok, tenkte å få siden ferdig laget,denne trenger selfølgelig ikke vere så avansert,men at jeg har en forside med linker til det jeg trenger feks mine bilder, tester. osv, vil også ha en teller på denne. Skal bla bruke denne for å legge ut tester som feks den jeg har laget her på forumet om test av minne. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Blir skikkelig forvirret her... Dere har jo samme avatar! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå