xans Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Er det noen som kan hjelpe. Har bygd ny maskin og ved oppstart får jeg denne meldingen: Cpu fan isn`t running shutdown now j/n samt pipende lydsignal. Cpu viften går den så jeg har problemer med å forstå dette. HK er MSI k7t 266 pro-ru og cpu amd athlon xp 1900 Har aldri støtt på dette problemet tidligere så jeg håper noen kan hjelpe meg. Ha en god dag xans Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Prøv å gå i bios og disable dette, men først kan du sjekke om vifta er koblet til rett kontakt på hk Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 har du montert cpu vifta i cpu vifteuttaket? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Viftehastigheten blir ikke registrert av BIOS. Se om du kan få lånt ei annen vifte, disable featuren i BIOS og skift tilbake Tror ikke du trenger å ta av viften faktisk. Bare koble CPU-viften på Chipsettplassen og ta den andre viften og koble den på CPUfan-plassen Lenke til kommentar
xans Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Ja vifta er koblet til cpu fan, kommer ikke inn i bios for sytemet låser seg etter rammen er telt opp. Har ei gammel vifte så jeg prøver løsningen til blib. Foreløbig takk for svar,kan nokk hende jeg må spørre mer. xans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå