Gå til innhold

FLAT 19" CRT uten tverrgående streker (trinitron)

kyan

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny 19" CRT skjerm til 2500-3000kr med flatt billedrør, men er redd for å kjøpe en skjerm med de to tverrgående strekene som enkelte av disse har (feks TRINITRON). Noen som har tips om aktuelle skjermer som IKKE har disse stripene? Vurderer Samsung 19" CRT Syncmaster 957DF/MB :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Danny tar nok feil han ser du. F.eks LG's Flatron skjermer som jeg nevnte er 100% flate og uten aperture grill strekene ettersom det ikke er AG rør. Dog Flatron er ikke shadow mask heller, er en hybrid :

100% flate shadow mask skjermer finnes, men de er ikke så lette å få tak i. Hvertfall ikke av god kvalitet. Alle produsentene satser jo bare på LCD. Er som regel "dynaflat" shadowmask (dvs bua bilderør med flatt glass forann) eller AG skjermer som er på markedet nå

Dog en rask google bringer frem blandt annet http://www.benq.co.ae/Products/crt/p992.htm

Lenke til kommentar

Har en viewsonic P90f.. den er faktisk bedre enn p95..

Den er veldig bra, men den er ute av produksjon det er litt synd.. dermed vil jeg anbefale Viewsonic P95f..

Eller hvis du bor i Trondheimsområdet kan du kjøpe min P90f til 2800 kr :D (Ny pris 3500!) (Jeg har så lyst på LCD) Hos meg får du 0kr i porto (Hvis du henter den selv) :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...