kyan Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Skal kjøpe ny 19" CRT skjerm til 2500-3000kr med flatt billedrør, men er redd for å kjøpe en skjerm med de to tverrgående strekene som enkelte av disse har (feks TRINITRON). Noen som har tips om aktuelle skjermer som IKKE har disse stripene? Vurderer Samsung 19" CRT Syncmaster 957DF/MB :-? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 hehe uten de strippene så er det ikke orntlig flat,bare glasset og bildekvaliteten er dårligere. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 LG's Flatron skjermer kan du jo vurdere. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 jeg har syncmaster 957df og jeg er strålende fornøyd med den så det er ikke noe dårlig valg, den har veldig skarpt bilde, gode farger og god ytelse. Har hatt den i et år Lenke til kommentar
kyan Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 hehe ?? kan du kanskje utdype litt mer? Jeg har en 17" som er 100% flat uten streker, fins det ikke 19" som er flat uten streker? eller i det minste ikke så tydelige streker.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Danny tar nok feil han ser du. F.eks LG's Flatron skjermer som jeg nevnte er 100% flate og uten aperture grill strekene ettersom det ikke er AG rør. Dog Flatron er ikke shadow mask heller, er en hybrid : 100% flate shadow mask skjermer finnes, men de er ikke så lette å få tak i. Hvertfall ikke av god kvalitet. Alle produsentene satser jo bare på LCD. Er som regel "dynaflat" shadowmask (dvs bua bilderør med flatt glass forann) eller AG skjermer som er på markedet nå Dog en rask google bringer frem blandt annet http://www.benq.co.ae/Products/crt/p992.htm Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Eg har ein Sony G420 skjerm, Den har Trinitron bilderøyr, og kan ikkje sei at dei 2 strekene er så i vegen, ser dei jo ikkje! Ser dei kun når eg ser etter dei. Har hatt skjermen i 1 år og litt til no. Bra skjerm, synd Sony ikkje lager dei meir! Lenke til kommentar
Logan Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg har en ViewSonic P95f som jeg er veldig fornyd med. Med den oppløsningen jeg kjører på, er ikke de to omtalte stripene noe problem. Skjermbildet er simpelthen bare nydelig. Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Har en viewsonic p95f+ den er veldig nice. De to stripene lå jeg ganske mye merke til den første dagen, litt den første uka, men etter en månedstid ser jeg dem ikke lengre. Du blir vant til dem og du ser dem rett og slett ikke lengre. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 LG's Flatron skjermer kan du jo vurdere. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=6&s=pl Kjøpte denne for ca 2 veker sida, og har ikkje vert anna enn fornøyd. Gode, klare farger, godt lys, god kontrast.... Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Har en viewsonic P90f.. den er faktisk bedre enn p95.. Den er veldig bra, men den er ute av produksjon det er litt synd.. dermed vil jeg anbefale Viewsonic P95f.. Eller hvis du bor i Trondheimsområdet kan du kjøpe min P90f til 2800 kr (Ny pris 3500!) (Jeg har så lyst på LCD) Hos meg får du 0kr i porto (Hvis du henter den selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå