EC Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Så kutter vi ut sjitpraten og holder oss til tema takk... Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 å hærlig.. nå sitter jeg her og plukker fra hverandre tastaturet for å finne ut hvor det er mulig å plassere lys *grin* lys under tastene hadde vært drittøft, da Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Im number 9! then i guess thath makes me number 10? skulle ha gjort noe lignende jeg og, men siden jeg har teåløst tastatur, så er det ikke akktuelt, da jeg antageligvis må bytte batteri annenhver time da.. mulig lan tastaturet får seg en omgang da.. Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Neon Wire er faktisk best å bruke. Mindre plass, mindre strøm, og generelt MYE lettere å legge på plass.. Jeg har posta et bilde av et MS Natural Tastatur med neonwire under tastene, et sted her på forumet. (Orker ikke å leite). Når det gjelder touch har jeg rimelig god teknikk... Før hadde jeg 450 anslag i minuttet uten feil. Nå har jeg kanskje 350. Jeg har knukket det ytterste leddet på langeman, og leddet står ganske så skeivt. Til å begynne med traff jeg alle tastene jeg skulle, bortsett fra at de var en tast til venstre for mye! Har kommet seg nå da Lenke til kommentar
zyp Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ja, vil tro neonwire er enklest, men vil man gjøre det mer gjennomført bruker man el-film, for da får man jevnt lys overalt... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 her kan du se på prosjektet mitt... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 then i guess thath makes me number 10? Sorry folkens, jeg skriver touch med Dvorak-oppsett, som er 16 ganger bedre enn Qwerty. Dere er nede i -6. EDIT: Her er unnskyldningen min som jeg trenger for at innlegget mitt ikke bare skal være spamming. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 tøft...må kjøpe neonwire!!! Lenke til kommentar
hysing Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Slutt å skryt du nå, vi kan da vel alle touch metoden.. ikke jeg! ! N00B! du har ikke nerda nok som jeg liker og kalle det. skaff deg en skikkelig avatar. det dær er ikke deg Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Nei, nå skuffer du meg alex! hehe. har du da skrevet 2500 poster uten touch? ouch Lenke til kommentar
zyp Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 What became a problem was the fact that the keys could not be pressed all the way because the EL wire would get in the way, therefore we had to fix something. We had two options, either sand down or dremel the plastic off the bottom of all the keys (don't even try it!, bad idea!) or dremel a groove on the base so that the EL wire could be stuck in there, warning, this is a very time consuming task. Der er ulempen med neonwire, du må lage plass til den... El-film vil ligge helt flat, og trenger derfor ikke så mye slit... Det bør jo gå fint å bruke neon-tape også... Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 http://www.virtual-hideout.net/guides/keyb..._el/index.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå