Freddy.b Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Er det mulig å feste led's under tastene på tastaturet slik at man får et lysende tastatur? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 det er flere poster om dette fra før på forumet. se om du finner noe. tror du finner svar på det meste. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Besøk www.metku.net Der står det hvordan du skal gjøre det! Men hvem trenger lys på et tastatur når man kan skrive i blinde? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Men hvem trenger lys på et tastatur når man kan skrive i blinde? Slutt å skryt du nå, vi kan da vel alle touch metoden.. Han tenker vel på høy briefe faktor da vett. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Slutt å skryt du nå, vi kan da vel alle touch metoden.. ikke jeg! Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Slutt å skryt du nå, vi kan da vel alle touch metoden.. ikke jeg! Nei, nå skuffer du meg alex! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Nei, nå skuffer du meg alex! hehe. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 touch??? :o har bare hørt om det før jg... :oops: Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 sånn som dette mener du? her har jeg bare lagt en katode under, men hvis du skal bruke leds så er det vel bare å feste de under og legge til noen klosser så det blir litt høyere Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Slutt å skryt du nå, vi kan da vel alle touch metoden.. ikke jeg! da er vi to Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 sett noen veldig kraftige LEDs bak tastene, sånn at du ikke klarer å se på de, så kan du komme her og si at du ikke bare klarer å skrive i blinde, du må... eller så kan ikke eg heller touch (men klarer å skrive uten å se på tastaturet) Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Slutt å skryt du nå, vi kan da vel alle touch metoden.. ikke jeg! da er vi to NEI da er vi TRE ..men driver å lærer da..og på god gang *grin* Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 QUOTE (ChalStye @ 13/10/2003 : 15:09) QUOTE QUOTE Slutt å skryt du nå, vi kan da vel alle touch metoden.. ikke jeg! da er vi to NEI da er vi TRE ..men driver å lærer da..og på god gang 4 faktisk Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Nå er dere fem. [/off-topic] Det letteste er vel å plassere neon-wire i sikksakk bak tastene. Hvis ikke det var under tastaturet du mente, da... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg kan ikke den touch-metoden, men kan skrive sånn ca i blinde Edit: 7 Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 vet ikke om jeg egentlig skriver touch... litt blandings, blitt tvunget til det i det siste takket være lakkering av tastatur... men noen 8-11 cd lysdioder hadde vært tøft Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 se på www.metku.net og under singlemods..masse modda muser og tastatur der......satt en hel kveld og så på det jeg Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg kan ikke den touch-metoden, men kan skrive sånn ca i blinde Edit: 7 Make that 8.. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 hadde vært litt bra med el film bak tastene da, og bare skjære hull der tastene er... for de som ikke vet hva el film er er det en film du kan f.ex lime på noe og når du kobler den til strøm lyser den, finnes i flere farger... neonwire er heller ikke dumt, det har jeg sett bilder av før en plass... når det gjelder touch metoden skriver jeg sånn halvveis touch, jeg bruker alle fingrene, men har ikke bestemte fingrer på bestemte taster... synes jeg skriver fort nå, og eneste ulempe med min metode i forhold til touch er at jeg må bevege hendene mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå