Nitrius Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 dere vet i XP og innpå tilbehør så har vo diskopprydding, og der kan du sette av en hake ved "komprimere gamle filer" hva er dette egentlig? vis jeg setter på haka, og trykker Ok blir noen filer fjernet da eller hva er det? Takker for savr på forhånd! Remy Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Det den gjør er å kompirmere filer som ikke er brukt på x antall uker/måneder. Kan gjøre bruk av filene etterpå litt tregere siden den må "pakke de ut" først. Er lite mb å spare på å gjøre dette, ettersom en stor andel av filer har en slags komprimering og ikke kan komprimeres særlig mer (f.eks filmer, jpg/gif-bilder, u name it...). Hvis du derimot har noen GB med bmp-bilder kan det nok være noen MB å hente Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 men HVOR komprimeres dem hend? hvor havner dem liksom? kan du gi meg nøyaktig adresse ditt? :-? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 men HVOR komprimeres dem hend?hvor havner dem liksom? kan du gi meg nøyaktig adresse ditt? :-? De komprimeres ingen steder.. De skal ligge der de lå i utgangspunktet. Du kan gjenkjenne dem ved at navnet har en blå skrift, istedenfor den vanlige svarte Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 ååja okay da så, for det var nemelig for litt siden så forsavnt alle bildene mine, blir dem skult å eller? får jeg fant ikke bildene mine igjen :-s Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 ååja okay da så, for det var nemelig for litt siden så forsavnt alle bildene mine, blir dem skult å eller? får jeg fant ikke bildene mine igjen :-s Det var mistenkelig... men jeg har ikke brukt den der opprydningen på mange måneder så.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 hehe, men takk for svaret da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg