BX6 Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Har et Abit BX6-2 som lengter (!) etter en Pentium III. Noen som vet hvor kjapp CPU det går an å kjøre på dette kortet? (66/100 FSB). BIOS er nyflashet. Kortet har Slot 1, men har lest at mange anbefaler SlotKet og FCPGA CPU som skal være billiger. Kommentarer. Er også ute etter to PC100 128 MB SDRAM brikker, noen som har på lager, eller vet hvor de er billig, kvaliteten MÅ være på TOPP!! Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Jeg testa en 550 på et bx6 rev 1.0 kort... og det gikk som f*** etter en bios-update, regner med igrunn at den takler alle p3'ne med 100Mhz fsb (hvertfall opp til 800Mhz), er ikke helt sikker på hvor høyt multiplier'n på bx6 2.0 går, men siste gang jeg var i bios'n på et bx6 2.0 kort gikk den til 8. Kanskje noen andre her som har prøvd det før deg eller så er det alltids noen på webshoppene som har prøvd det eller har mulighet til å teste det for deg. CrZy_T Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Quote: ...har lest at mange anbefaler SlotKet og FCPGA CPU som skal være billiger. Kommentarer. Er også ute etter to PC100 128 MB SDRAM brikker, noen som har på lager, eller vet hvor de er billig, kvaliteten MÅ være på TOPP!! PIII er ikke akkurat billig uansett brukt eller ny, og brukt billig pc 100 ram - Ram har aldri vært så billig som nå... titter på en faktura her fra juni 99: 32 mb sdram = 416,- m.moms/ ekskl. frakt - Du ville ha kommentar... Lenke til kommentar
yngvej Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Iflg Abit så støtter BX6-2 Pentium III opp til 700 MHz. Denne prosessoren er selvfølgelig utgått. Laveste du får fatt i er P3 850. Hvis du får lånt en slik og prøver så vil jeg gjerne vite resultatet. Jeg har også et BX6-2 kort med en CELERON 600. Klokkedobler på 8,5 FSB 100 er tilgjengelig på kortet, spenningen settes evt. på SlotKET. Jeg skulle gjerne ha prøvd men finner ingen å låne prosessoren av.. Yngve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå