Nitrius Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 hvor finner jeg den såkalte fraps programmet sånn at jeg kan se FPS min i spill? og hva er den siste versjonen? og hvilken av versjonene er best å bruke? Takker for svar på forhånd! :-) Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hvis du selv gidder å sjekke gurglevann, så finner du *tada* www.fraps.com Vil tippe den nyeste versjonen er best, knert meg hvis jeg tar feil... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 hehe gurglevann den var bra(mente du google eller?) men okay takk Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 det er 2 versjoner det eller 3 da, men den ene er 1.9D og andre er 2.0Demo er den bare en beta eller? hvem av dem skal jeg bruke? Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 bruker1.9D.. er fornøyd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå