SalkiN Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Nettopp kjøpt meg et nytt skjermkort. Sapphire Radeon 9600 Atlantis 256 DDR ram. Hadde et GeForce 4 MX460 før... For å få 100/99 Fps i spill som cs f.eks. så skrudde jeg bare av vsync i openGL innstillingene i windows så ble FPS'en i cs "låst" til 100/99. Me et graftigere kort som Radeon 9600 så trudde jeg at det ikke skulle bli noen problemer... Men når jeg hadde innstalert alle driverne osv å heiv meg inn i cs, så datt FPS ned til under 50 etter 15 sek. Noen som vet hva som må gjøres ? klarer heller ikke å få på fast write på smartgard innstillingen. Den står på 8X, men fast write kommer ikke på... Den er enablet i bios. Forslag ? ( Å ja , skjermen min takler 100/99 fps ) Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeje, Nok en CS tråd Deet e radeon korta som e litt buggy med CS, oppleve selv sånne drops ned til 50 eller 33.3 noen ganger.... Hvis du skrur av alt av eye candy så skjer det ikkje Men det nekte eg å gjøra selv Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 last ned de nyeste driverne på www.ati.com eller www.omegacorner.com ville anbefalt å skru av Antialiasing i cs og kjøre lav oppløsning siden Anti aliasing gjør alt blurete og ekkelt og i lav oppløsning er det lettere å treffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå