vegham Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Har en data med win 98 og min (denna) med 2kPro. Dei er begge kobla inni en switch. Den med 98 hadde nettopp win 2k og da funka det og kopiere filer og sånt imellom datane, men nå etter eg har lagt inn 98 virker det ikkje lenger fatter det ikkje har testa nesten alt vi har ADSL og begge klarer og koble seg opp. Virker nesten som om dei ikkje er i samme swich. Den med 98 har hatt 98 før den hadde 2k og da funka alt Ka skal eg gjøre ? Lenke til kommentar
runeb Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Klarer maskinene å pinge hverandre? (start et DOS-vindu og skriv "ping" etterfulgt av IP-adressen eller navnet på den andre maskinen) Lenke til kommentar
AFFIC Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Klarer maskinene å pinge hverandre? (start et DOS-vindu og skriv "ping" etterfulgt av IP-adressen eller navnet på den andre maskinen) Angi IP adresser manuellt på begge maskinene og aktiver fildeling... Lenke til kommentar
vegham Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Dei finner kverandre ja. *alle pakker er sendt* Eg finner datan i arbeids gruppa men eg kan ikkje gå innpå den, dette kommer: ---------------------------------------- win98 er ikkje tilgjengeleg Nettverksbanen ble ikkje funnet ----------------------------------------- Da bruker eg min data med win2k og leter etter 98 maskina Lenke til kommentar
vegham Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Manuelt ? kossen ? Lenke til kommentar
qingan Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Prøv å skrive ip-addresse istedenfor maskinnavn, f.eks 10.0.0.3 Lenke til kommentar
vegham Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Det hjalp ikkje Lenke til kommentar
vegham Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Klarte det plustslig nå på helt vanlig måte Men det gikk uvanlig treigt :-? Timeglasset er der lengre enn vanlig Lenke til kommentar
runeb Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg har også hatt en del problemer med 2k/XP og 9x i nettverk, uten at jeg har funnet noen gode grunner til det. Noen ganger virker det, og noen ganger ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå