Choo Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hei! Da har Tsunami vifta mi kommet! gleder meg sykt til jeg skal tilbake på hybelen og installere den på søndag! WOOHOooO!! Da skal jeg over 3.2! WOOHOooO!! Så, den bør være bra! mvh André. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Har også Tsunami, se specs, ligger på 61c max load med rellativt fersk shin etsu x-23 goop.. kom tilbake med temperaturer da! Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 ehm, er det jeg som er helt bortenfor eller? jeg trodde ikke MIST Tsunami hadde kommet enda... hvis jeg tar feil: er det en P4 eller AMD vifte, og hvor kan jeg finne specs og bilder? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Det er ikke MIST Tsuniami. MIST Tsunami er ennå ikke i butikker, og er ellers omgitt av et slør av hemmelighet. Yummy visste endel om denne, og sa han hadde bilder. Tsunami som de selger på 3dfxcool, er ganske enkelt bare en CPU-kjøler for P4 og AMD, men 3dfxcool kaller det for en "superkjøler". Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 ah, ok... takk for oppklaring! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Egentlig heter den aero cool extreme.. 3dfxcool har bare bytta navn Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Fordi de vet at MIST Tsunami kommer, og så prøver de å lure folk til å tro at det 3dfxcool har er MIST Tsunami? Lenke til kommentar
Choo Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Foreløbig er jeg nøytral siden jeg monterte de i går kveld. Da fikk jeg en idle temp på 37*C men etter 50 min. Yuri hadde den vært opp på 57*C. Er det normalt? sjekka aldri med Boxed kjøleren min. Så hørte jeg at tempen sang med noen grader etter at pastaen hadde "gått" seg til, jeg har Artic Silver III. Forestem. jeg slet litt for og montere den, jeg fikk lribba liksom ikk e til og så rett, den ble litt skev uansett. og det virker som om vifa blåser utover?! er ikke sikker på den, kan hende at jeg blir lurt av rear vifta som er rett ved siden av, men tror den blåser utover... :o Flere som kan poste tempraturer? mvh André. Edit: -Dette var med uklokka CPU. -Kan jeg ha putta på for mye goop? -er det bare og tørke av litt goop med papir/klut, så smøre litt bedre ut med kredittkort? -Om jeg klokker, kjører pastaen seg bedre inn raskere? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 stemmer sånn ca, med din klokk/temp og min klokk/temp.. Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg anbefaller sterkt å rense coren....Og ikke bruke papir, men kutips... Papir legger igjen små fibre Lenke til kommentar
Choo Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 qtips og isopropanol:D jeg brukte papir igår da, da fikk jeg idle tempen til ca 35 mens Yuri og CS tempraturen ble på ca 55-60..! Liker ikke dette... men skal prøve me q-tips og isopropanol idag, men er det bare og bruke det og på CPU? eller er det bare ribba? mvh André. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 , men er det bare og bruke det og på CPU? eller er det bare ribba? mvh André. På begge deler, selvfølgelig. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Kan fint bruke papir, bare det ikke loer. Personlig liker jeg torky. Slitesterkt, null lo og billig Hvordan er lyden på vifta? Likte ikke boxed greia til 2,4c'n min... Lenke til kommentar
Choo Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Lyd, hvilken lyd? hørte den ikke noe særlig på hverken tsunami eller boxed vifta:) Choo. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Kan fint bruke papir, bare det ikke loer.Personlig liker jeg torky. Slitesterkt, null lo og billig Hvordan er lyden på vifta? Likte ikke boxed greia til 2,4c'n min... For å si den sånn, den er roligere.. men WD disker overdøver den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå