Drunken_Master Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Noen som vet om noe bra mod jeg kan gjøre med mitt ciftec kabinett? alt mulig av modds Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Du kan sage i døra å sette inn et vindu.... Gjøre noe med toppen, Lakke hele kassa..... Sette inn noe kalde katoder, vifter, vitestyring. Etch på vindue for eks.... Sjekk microplex.no og se hva de har på salg. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Du kan gjøre masse, problemet ligger i at nesten uansett hva du har gjort er det noen som har gjort før deg.. Har selv et Bigtower som jeg har modda, ta en titt i sigg.. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 En enkel modd som gjør stor forsjell er å lakkere på skrått slik som jeg har gjort her. Lenke til kommentar
Electron Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 En enkel modd som gjør stor forsjell er å lakkere på skrått slik som jeg har gjort her. den der er jo helt fryktelig, huff; altfor lite vindu bla.bla.bla .. (kjenner du deg igjen?) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Du kan sage i døra å sette inn et vindu.... Gjøre noe med toppen, Lakke hele kassa..... Sette inn noe kalde katoder, vifter, vitestyring. Etch på vindue for eks....Sjekk microplex.no og se hva de har på salg. Som yummy (trur det er han iallefall) seier, "Det er montering av hardware, ikkje casemoding". Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Så fort du tar frem saga eller spraylakkboksen er det casemod, spør du meg . Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 En enkel modd som gjør stor forsjell er å lakkere på skrått slik som jeg har gjort her. den der er jo helt fryktelig, huff; altfor lite vindu bla.bla.bla .. (kjenner du deg igjen?) Den er under utvikling, jeg sa aldri at den var pen Jeg er glad for å få kritikk så jeg kan gjøre ting bedre, så hva om du forandrer bla.bla.bla til kritikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå