Adversary Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Gikk du ikke inn på "Mine sider" > Redownloads > og fant koden der? En nedlastbar ordre er kansellerbar (også angrefristmessig hos cdon) til du går inn på den siden og trykker "godkjenn". Da popper koden din opp og varen anses som nedlastet i den forstand at først da vil du ikke lenger kunne benytte angreretten.Har aldri fått steam koder på mail fra cdon. Jeg sjekka regelmessig under redownloads, men feltet var tomt hele tiden. Godkjennte også ordren. Tipper det var tomt for koder når ordren min gikk igjennom, og de som fikk kode bestilte før meg eller noe. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Teit. "Produkt-/Bonusnycklar" var i allefall tom hele tia. Kommer vel på Steam sale i sommer eller i vinter igjen, selv om jeg har mine tvil til selve spillet. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Eg kommer sikkert ikke til å spille det en gang.. Kjøpte det kun fordi det var billig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå