Bruker-146784 Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Kopierer bare det jeg skrev på Gamereactor: Dead island: Riptide har fått en stor prisfeil på CDON.se, spillet koster kun 14,99 svenske kr (rundt 20 NOK?) og det er digital utgave. Man må sette opp bruker (kan ikke bruke norsk CDON bruker) og med tanke på at de norske personnumrene er på 5 tall og svenskenes er på 4 tall brukte jeg et falsk svensk personnummer (fejk.se), men alt annet er legit. Link! Hvorfor de ikke har dette i butikken, vet ikke jeg, (kan ha noen med at de fikser feilen nå). De har også gått tom for Steam keys, så det er bare å vente til de får igjen. Endret 27. april 2013 av fantomena 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Funker med norsk bruker også. Jeg la det i handlekurven, men gjennomførte ikke kjøpet. Har ikke bruk for det da spillet allerede er på vei i posten. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Funker med norsk bruker også. Jeg la det i handlekurven, men gjennomførte ikke kjøpet. Har ikke bruk for det da spillet allerede er på vei i posten. Funket ikke hos meg iallfall. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Bestillingen gikk igjennom og sånt, men har ikke fått noen Steam-key enda (circa 1 time sia). Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Bestillingen gikk igjennom og sånt, men har ikke fått noen Steam-key enda (circa 1 time sia). De er nok tom for koder akkurat nå. Venter selv. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 http://cdon.no/spill...europe-23007285 Samme pris på den norske siden også. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Genialt! Takk! Koden fikk jeg med en gang. Den står på min side på cdon. Under redownload! Du må inn og trykke på godkjenn! Da forfeiter du angreretten og koden din popper opp! Den fungerte også på steam! Nice med 95% rabatt! Gj trådstarter! Edit: Dette var altså med min vanlige norske brukerkonto som er den jeg alltid benytter der. Endret 28. april 2013 av Gorzun Lenke til kommentar
Illus Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Kjøpt og holder på å laste ned nå. 15 spenn for et nytt spill må man bare benytte seg av selv om det ikke akkurat stod på handlelisten min. Takker til TS! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Prøvde CDON Norge nå, funker! Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) H-E-F-T-I-G! ! ! Takk til ts for dette. Kjøpte 2 EDIT: Har godtatt men ingen steam key enda. Tomt sikkert Endret 28. april 2013 av TuRb0 Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Utrolig hva folk gjør for å harve til seg spill. Falske personnumre og greier. Istedenfor å gjøre butikken oppmerksom på feilen (etisk) gjør man sitt beste for å utnytte den (uetisk, ansvarsløst, anarkistisk). Skuffende. Spilling har åpenbart ingen foredlende effekt på menneskets karakter Lenke til kommentar
Illus Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Utrolig hva folk gjør for å harve til seg spill. Falske personnumre og greier. Istedenfor å gjøre butikken oppmerksom på feilen (etisk) gjør man sitt beste for å utnytte den (uetisk, ansvarsløst, anarkistisk). Skuffende. Spilling har åpenbart ingen foredlende effekt på menneskets karakter Etikk får du diskutere et annet sted. Jeg har kjøpt og betalt spillet med god samvittighet. Det er ingen som vet om det er feilprising eller helgetilbud. Så du bommer stygt med ditt bastante angrep. Endret 28. april 2013 av Illus Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Ser ut som de har fikset det nå. Sikkert han over her som meldte ifra. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Utrolig hva folk gjør for å harve til seg spill. Falske personnumre og greier. Istedenfor å gjøre butikken oppmerksom på feilen (etisk) gjør man sitt beste for å utnytte den (uetisk, ansvarsløst, anarkistisk). Skuffende. Spilling har åpenbart ingen foredlende effekt på menneskets karakter Er noe drøyt å bruke falske personnummer. Det var heller ikke nødvendig (og aldri lovlig) da spillet var tilgjengelig på cdon.NO også... Ser forøvrig ingen problemer med å benytte meg av et tilbud. Står 95% rabatt med røde bokstaver, da slår jeg til Jeg må bare le når folk snakker om etikk og forretninger i samme setning... Hele den moderne økonomien er et pyramidespill uten like og du klager på folk som finner et godt tilbud i den digitale jungelen. Ta deg en bolle! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Må vel innrømme at jeg fikk spillt til den prisen, jeg. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Du har beställt Dead Island: Riptide (PC Download). Tyvärr var det angivna priset,14,99 kr, felaktigt. Det korrekta priset är 339 kr. Vi kommer att makulera och återbetala din order. Vi beklagar det inträffade och bifogar en rabattkod värd 50 kr som kompensation. Meh, worth a try. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Meh, worth a try. Gikk du ikke inn på "Mine sider" > Redownloads > og fant koden der? En nedlastbar ordre er kansellerbar (også angrefristmessig hos cdon) til du går inn på den siden og trykker "godkjenn". Da popper koden din opp og varen anses som nedlastet i den forstand at først da vil du ikke lenger kunne benytte angreretten. Har aldri fått steam koder på mail fra cdon. Endret 29. april 2013 av Gorzun Lenke til kommentar
Illus Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg hentet nøkkel på Redownloads og lastet ned fra steam rett etter at jeg hadde kjøpt det. Har ikke fått noe mail fra cdon og forventer heller ikke å få det, da det er lite de kan gjøre. Har allerede spilt det en del timer. Inntrykket så langt er at det er minst like mye bugs som i 1'ern og definitivt ikke verdt mer enn 15 kroner. Terningkast to. NB: Jeg kjøpte fra cdon.no Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Fikk aldri noen CD-Key under redownloads og i dag fikk jeg mail fra cdon: Du har beställt Dead Island: Riptide (PC Download). Tyvärr var det angivna priset,14,99 kr, felaktigt. Det korrekta priset är 339 kr. Vi kommer att makulera och återbetala din order. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå