Audi30tdi Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Hei! Noen som veit hvordan en kan finne ut hvilke ts port og prn som tilhører de forskjellige usb printerne som er installert på pc som du sitter på når du kobler deg opp mot en annen pc med eksternt skrivebord?? Har en pc eksternt med et dataprogram jeg bruker og som jeg ønsker å skrive ut lokalt hos meg selv. Logga meg på i dag (etter å ha huka av at alle porter, stasjoner etc skulle blir med over til ekstern pc), alle stasjonene dukka opp hos den eksterne pc, men ikke usb printeren. Valgte så på den eksterne pc'en, legg til skriver, lokal skriver, når jeg skulle velge port så låg den nesten 100 ts porter, 12 av de var merket med navnet på min pc og med prn1-prn12. Hvordan kan jeg så vite hvem som er usb skriveren jeg vil bruke?? Er eneste løsning å prøve å installere på en og en av de 12 til jeg finner den som er rett, eller finnes det en mulighet å finne hva som tilhører de forskjellige ts-portene/prn'ene?? mvh Kåre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå