Gjest Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Hei En dag her small det skikkelig og nå må mopeden lakkeres. Jeg tenker jeg skal lakkere sykkelen i helt ny farge og er veldig glad i matt svart, men litt usikker på hvor godt eventuelle riper vil vises i den? Ideen er å lakkere ramma på sykkelen i rød metallic og kåpene i matt svart, potta mulig i svart metallic. Er en Rieju rs2 matrix 04 modell... Får full lakk for 2000 kr gjennom en kompiss så det er ikke noe problem med pris. Noen som har noen andre ideer? Endret 27. april 2013 av Gjest Lenke til kommentar
rikjoh Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg har nettopp lakket min egen sykkel matt svart med "Plast-i-dip" lakk. Fungerer helt supert og det ser faktisk bra ut i forhold til de som lakker plastkåper med vanlig lakk som renner utover.. Plast-i-dip kan mang også "rive av" om man ikke blir fornøyd! :-) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Hørt at denne lakken ikke egner seg til å ha rundt tanken i tilfelle du søler så kan lakken "krølle" seg? Jeg har nettopp lakket min egen sykkel matt svart med "Plast-i-dip" lakk. Fungerer helt supert og det ser faktisk bra ut i forhold til de som lakker plastkåper med vanlig lakk som renner utover.. Plast-i-dip kan mang også "rive av" om man ikke blir fornøyd! :-) Hørt at denne lakken ikke egner seg til å ha rundt tanken i tilfelle du søler så kan lakken "krølle" seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå