NAmE Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Lurer på hvilken av disse som har den mest stabile adsl-linjen, og om noen har noe positiv/negativt å si om den ene eller den andre? Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Styr unna Tiscali (søk på forumet og se) De gir deg regneinger når det passer seg. Kan fort bare få en i året osv Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Sjekk Kvalito IT AS: www.kvalito.no Lenke til kommentar
JustMe Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Enig med Amriden styr unna Tiscali, de er uproffe og bryr seg lite eller ingeting om kundene sine Dette sier jeg ikke kun fordi jeg fikk den store regninga, men da jeg skulle si opp abb. presterte dem å stenge abb dagen etter jeg sa det opp, selv om det er 1mnd oppsigelse på abb. ( Noe som fører til at jeg sitter her med skjegget i postkassa frem til jeg kan bruke Kvalito) Og når jeg snakka med supporten så vet dem jo ingen ting heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå