Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja ganske bra ja. hvordan det? er du redd for at den F****cker opp maskina di? kjører du noen virus program nå da? hadde jeg vært deg så hadde jeg helt klart gått over til NIS 2003 eller Norton Antivirus 2003. eller så kan du jo kjøpe den nyeste da. NIS 2004 og Norton Antivirus 2004, denne er ikke mange dagene gammel.

lykke til.

personlig mener jeg at det ikke ET virus program som kan måle seg opp mot Norton, å jeg har prøvd både Norman, Mcafee, Trend Office Scan og Kapesky eller hva det no heter. jeg bruker alltid Norton.

akkurat nå så kjører jeg dualboot Win XP og W2K på en maskin, begge disse osene har NIS. XP har NIS 2002 og W2K har NIS 2003.

Laptoppen min som da også har W2K kjører også NIS 2003 du gjør et godt valg hvis du kjøper Norton ja eller NIS

sikkert flere som kan være litt bra, men jeg synes ikke det.

SYMANTEC NORTON INTERNET SECURITY 2003 RULES :woot:

Lenke til kommentar

ja, for all del kjøp NIS hvis du skal ha no bra ja. dessutten for man med Norton antivirus også så det er veldig pratisk. personlig har jeg aldri brukt Norton antivirus sepparat uten NIS. har alltid hatt med NIS når jeg installerer Norton Antivirus.

som kjent så stopper jo NIS ganske mye den også sånn som, spam, trojanske hester, hackere med mere. å Norton har jo sin vanlige oppgave å stoppe virus da.

å hva gjør det vel om pc`en går litt treigere da? man har jo topp sikkerhet på maskina da. om pc`en bruker et par sek mer har vel ikke noe å si.

kunne selv tenkt meg å prøvd NIS 2004 også, men det blir vel senere. den høres veldig bra ut egentlig. nå bruker jeg NIS 2002 og NIS 2003 begge er ganske bra, selv om jeg holder en knapp på NIS 2003 allikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...