Nautica Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Nope ... Har limo'en din fått en rød konkurrent Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Har limo'en din fått en rød konkurrent Den røde fare! Pass på, ellers kommer Yaris-mafian og tar deg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Da har jeg fått tatt en ny titt på lørdagnes fangst; og har noen flere å dele: Track day! Feeling blue Stor moped ... Vårtrening Skygger Mere skygger På tur i skogen 2 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Fikk forresten noen av dere tatt et eller annet godt bilde av meg som jeg kunne brukt som profilbilde på FB? trenger noe nytt der Har muligens noen. Sjekker når jeg kommer hjem i kveld. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Glemte å ta med denne: Min er større en din ... Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Fikk forresten noen av dere tatt et eller annet godt bilde av meg som jeg kunne brukt som profilbilde på FB? trenger noe nytt der De jeg fikk tatt av deg har jeg pakket i zip som jeg laster opp nå, så sender jeg deg PM med link når de er ferdige å laste opp. Du får selvsagt RAW filene. Det ble drøyt 250MB. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Da har jeg fått tatt en ny titt på lørdagnes fangst; og har noen flere å dele: Det var jo mange fine bilder som Agnes har tatt De jeg fikk tatt av deg har jeg pakket i zip som jeg laster opp nå, så sender jeg deg PM med link når de er ferdige å laste opp. Du får selvsagt RAW filene. Det ble drøyt 250MB. Takk for det Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 PM med link sendt. Ah.. fiber Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Halvtime igjen, ahhh, 2mbit (på en god dag) Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Halvtime igjen, ahhh, 2mbit (på en god dag) Vel, jeg hadde ikke hjerte til å downsize og gjøre om til bitmap... Lenke til kommentar
eks Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Fikk forresten noen av dere tatt et eller annet godt bilde av meg som jeg kunne brukt som profilbilde på FB? trenger noe nytt der Jeg kan se når jeg får fremkalt filmen(e), har ikke noe digitalt, enda... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Da har jeg kommet meg helt igjennom bunken, så er siste oppdatering fra meg, En vakker garasjeport: I tillegg til godt i glasset, så fantes det godt glass også: Min versjon av bakgårdsofaen Høye trær i parken Fra minnesmerket Selve minnesmerket Vindbåst tre Varde "lite" (Flere bilder på flickr) 2 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 En siste batch fra meg også: Ensom hvitveis Stairway to heaven... Heftig base på treet Må si jeg gleder meg til å få flere objektiver og ting som åpner for flere typer fotografering også. Og jeg ser selvsagt frem til å delta på flere turer etterhvert. Lista er i alle fall lagt høyt. Lenke til kommentar
eks Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Da har jeg fått fremkalt, scannet og fikset på 35mm-bildene mine... Skilt i skogen: En blyant: Knekt flaskehals og masse bokeh: (500/4.5 på nærgrensa) Hvitveis: (Heftig kontrast på den der Rollei-filmen jeg fikk av Tomsi) Minnesmerket utenfor Larvik: Forblåst tre: Varde: (Med polariseringsfilter, bannet litt over ikke å ha fargefilm her mens jeg så inn i søkeren) Så, folket på tur, Tomsi tar bilde av noe: Wraith og aspirant: På motsatt side av dette: En ny batch med bilder fra meg: Refleksjon i linse Resten av bildene finner dere her Endret 4. mai 2013 av eks 2 Lenke til kommentar
eks Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Det ble jo fine bilder eks Takk takk... Siden du etterspurte FB-bilder osv, så kan kanskje dette være aktuelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå