Geir D Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Som en sann foto-aspirant vil jeg vise min takknemlighet overfor de garvede Akamistene som med stor overbærenhet hjalp en fersking med svar på spørsmål og praktisk veiledning. Derfor tar jeg ansvar og starter tråden med bildene vi ble såpass fornøyd med at vi tør å vise dem her. 4 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Så bra Innpakka tre: Isen var visst ikke god likevel: Opp: Fisheye-objektiv: Velkommen inn: Klar, ferdig gå! Lunchen var ikke til å klage på: Flott tårn (med due): Nei, du får ikke ta bilder!: 3 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Dere kan laste ned sporfila fra turen her. For å tagge bildene: Gå inn i "Map"-modulen i Lightroom, trykk på "Load track" menyvalget "Map -> Tracklog -> Load tracklog". Sørg for at alle bildene er valgt Velg "Auto tag XX selected photos" fra menyen som ser ut som et spor ved siden av hengelåsen (under kartet). Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Her kommer noen jeg er relativt tilfreds med. Sparer noen til morgendagens tema som jeg hadde litt i bakhodet på turen Jernklinka: Bytreet: Utløp: Og til sist: Gutta på tur (uten charlottlauk): 3 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Likte veldig godt det du fikk til med ståltreet, flaks å gå der akkurat når skyggene var sånn. De to andre var også fine Endret 27. april 2013 av Wraith Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Likte veldig godt det du fikk til med ståltreet, flaks å gå der akkurat når skyggene var sånn. De to andre var også fine Takk! Flaks er en nybegynners beste venn Falt for piggtråd-bildet ditt. Sweet bokeh! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Dere var kjapt ute Er enig i at piggtrådbilder til Wraith og bytreet til aspirant er snasne Her er noen tilfeldig utvalgte etter første siling: Ser ikke skogen for trær ... Lovisenlund Tilbehør til Fish & Chips Bryter i kaken Visdomsord hugget i sten Det var et par stener på Mølen Det kommer mer i morgen 4 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Det var noen flotte bilder Tom. Ser at du også la merke til vinneren av dagens moteshow Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Det var noen flotte bilder Tom. Takk Ser at du også la merke til vinneren av dagens moteshow Han med tversoveren i Larvik er vel da en god nr. 2? Han fikk jeg ikke tatt bilde av ... Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Flotte bilder karer, og ser ut som dere har hatt det koselig med god mat! Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Jepp, Rowdy, turen ble en suksess på alle måter. Knallvær, motiver i fleng og hyggelige folk med gode historier. Mer hadde ikke jeg på listen over hva jeg håpet at min første tur skulle bli. Slenger på et bilde som jeg velger å legge ut her i stedet for i dagens TEMA: Vinkler Dette er fra bøkeskogen i Larvik hvor vi startet turen i går. Da jeg gikk forbi lekeplassen mens jeg så etter motiver måtte jeg stoppe og rygge litt før motivet av alle vinklene mellom det splittede treet med sin egen vinkel åpenbarte seg. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Det var jo fint, særlig med de to skyggene på bakken Lenke til kommentar
eks Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Et utvalg av mine bilder: Fugl i treet: Sofa i bakgården: Våren er her... Piggtråd: Minnesmerket over fallne sjømenn: Kvast sett med Fisheye: Minnesmerket med Larvik i bakgrunnen: Mye stein ute på Mølen: Stein og vann: Utenfor kirka... Mer kommer når jeg får fremkallt filmene fra T90n... 2 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Det var fine bilder eks. Likte veldig godt komposisjonen på det med steinhaugen. Det var jo et flott fuglebilde du fikk tatt og Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Steinbra! (Oh, the pun... ) Nydelig jevn og ren himmel på fuglebildet. Synes også at flaska og steinkirka ble tøft. Ser frem til flere godbiter fra deg. 1 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 En ny batch med bilder fra meg: På kanten Minnehallen: Sofaen i bakgården Bølgeskvulp: Due En primitiv bro: Festet godt sammen Refleksjon i linse 1 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Fikk forresten noen av dere tatt et eller annet godt bilde av meg som jeg kunne brukt som profilbilde på FB? trenger noe nytt der Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Fikk forresten noen av dere tatt et eller annet godt bilde av meg som jeg kunne brukt som profilbilde på FB? trenger noe nytt der Nope ... .. men eks er muligens interessert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå