LiamH Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 For de som er gamle nok til å huske Twin Peaks og som ønsker å se sesong 3 bli laget, så er det å anbefale å joine gruppen på Facebook og underskrive på søknaden som faktisk skal sendes til David Lynch. https://www.facebook.com/BringBackTwinPeaks?hc_location=stream http://www.ipetitions.com/petition/bring-back-twin-peaks Det jobbes hardt av fansen for å få denne serien tilbake, så for de som likte serien, så er det bare å hive seg på. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Twin Peaks var spennende. Savner barn- og ungdommen da man ble skikkelig dratt med inn i handlingen. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Jepp. Husker selv da jeg var 12 år og satt i et hjørne og skalv etter hver episode. Twin Peaks er ikke særlig skummelt nå lenger, men stemingen er like fantastisk. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Kommer nok aldri til å skje. Ville nok aldri blitt like bra heller. Blir glad vis man får en ny film fra Lynch Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 En våt drøm det her, selv om jeg har svært lite trua. Tror faktisk jeg heller vil se en ny Lynch-film, forhåpentligvis er det mer sannsynlig. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Hvis "Twin Peaks - Fire walk with me"-filmen hadde gjort det økonomisk bra, så var planen å lage flere Twin Peaks-filmer i en serie som skulle utforske mer både før og etter TV-serien. Dessverre gjorde ikke denne filmen det bra, så det ble lagt bort. Er enig i at sjangsen er liten, men det er verdt et forsøk. Det har vært mye press på David Lynch de siste årene rundt Twin Peaks og dermed kan det også hende at et TV-selskap eller Netflix ønsker å gå inn i et samarbeid hvis de ser at interessen er der blant publikum. Husk at Twin Peaks var en milepæl i TV-verden på den tiden, mens nå er media-verden mye mer åpensinnet til slike serier. Det gjelder bare å få snøballen til å begynne å rulle. For alt vi vet så ender denne underskriftskampanjen i en eller flere nye twin Peaks-filmer. Endret 28. april 2013 av LiamH Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Elsket Twin Peaks da det fortsatt var noe nytt, men ser ikke poenget med å lage en ny sesong eller film nå. Hele plottet ble jo ferdig med filmen (til tross for en liten, uløst cliffhanger i sesong 2), og hvem skulle vi kunne få tilbake av de gamle skuespillerne? De aller fleste ville vært helt nye, og da er jo hele poenget borte. Om alle må byttes ut kan man heller lage en ny serie fra begynnelsen, i stedet for å cashe inn på navnet Twin Peaks. Problemet er at det er gjort mange ganger, og det blir sjelden bra. Jeg vil heller anbefale å se serien om igjen om man absolutt må ha mer, og heller beholde de gode minnene i stedet for å lage nye, dårlige minner. 1 Lenke til kommentar
RainAngel Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg støtter en sesong 3 jeg!! Sjekk forresten ut Psych sin episode Dual Spires som er en hommage til Twin Peaks, med mange av de originale TP-skuespillerene. Psych S05E12. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Det blir helt feil med en tredje sesong med helt nye skuespillere. En remake som inkluderer sesong 3 høres bedre ut da, selvom den som mange remakes sikkert blir middelmådig. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Problemet med Twin Peaks var jo at det ikkje vart spesielt bra etter at den store gåta vart avslørt. 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Midtveis var ble det helt såpeopera, men det tok seg opp igjen på slutten av sesong 2 med en fantastisk slutt. Sesong 3 har startet overraskende bra synes jeg. Fin blanding av gammel Twin Peaks-referanser og surrealismen i hans nyere filmer som Mulholland Drive. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Venter på episode 5, denne sesongen er drøyere enn alt før. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 (endret) Begynte å se første sesong av Twin Peaks for en uke siden. Det var virkelig en kjedelig og treg første episode. Jeg tenkte midtveis i episoden om det skulle forbli en lidelse å se resten. Men det ble det ikke. Twin Peaks er legendarisk av en grunn, en skikkelig kultserie av en årsak. Det er ingen tilfeldighet. Karakterene, humoren, mystikken, musikken, kulissene, absurditetene, stereotypene og den familiære følelsen er noe man sjeldent finner i en og samme serie. Etter å ha sett 1 og 1/2 sesong kan jeg godt forstå hvorfor serien blir ansett som den blir, hvorfor den er legendarisk og har blitt en kultserie. Det blir spennende å se hva den nye versjonen (fortsettelsen) har å by på. Ps. Jeg var ikke gammel nok til å se serien når det ble utgitt. Endret 5. juni 2017 av zeebra 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Begynte å se første sesong av Twin Peaks for en uke siden. Det var virkelig en kjedelig og treg første episode. Jeg tenkte midtveis i episoden om det skulle forbli en lidelse å se resten. Men det ble det ikke. De fleste opplever det slik. Jeg var kanskje en av få som var hektet alt etter første episode. Men det tar noen episoder før man blir besatt, noe de aller fleste jeg har anbefalt serien til har opplevd. Twin Peaks er legendarisk av en grunn, en skikkelig kultserie av en årsak. Det er ingen tilfeldighet. Karakterene, humoren, mystikken, musikken, kulissene, absurditetene, stereotypene og den familiære følelsen er noe man sjeldent finner i en og samme serie. Etter å ha sett 1 og 1/2 sesong kan jeg godt forstå hvorfor serien blir ansett som den blir, hvorfor den er legendarisk og har blitt en kultserie. Jepp. Etter å ha sett utallige serier vil jeg påstå at Twin Peaks er unik. Mystikken og stemningen er helt unik og helt ulikt noe annet etter min mening. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 E06 er ute, ser den i morgen. E05 var hvertfall knallbra, anbefales. Lenke til kommentar
qurac Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Noen som vet nøyaktig når ny episode legges ut på HBO Nordic på mandager? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 For meg ble det tilgjengelig (download) i dag kl. 04.00 (natt). Er vel rett etter det er sendt i US sikkert. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Dagens episode, episode 8, er noe av det sykeste jeg har sett. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Shut up, sparer den til kvelden Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Episode syv var suveren. Den åttende hadde alfor mye NIN og generelt et univers som jeg ikke synes kler TP. Når sant skal sies så er vel også The Return / sesong tre stort sett bare Twin Peaks i navnet. Her er det like mye Eraserhead og Inland Empire som Twin Peaks. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå