Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

ventetid på hjerteoperasjon


gutt2ds

Anbefalte innlegg

noen som vet hvor lang vente liste det er på å få brent bort litt i hjertet. wpw syndrom det gjelder. har gått lang tid nå uten at jeg har hørt noe. dette påvirker jobben min veldig og risikerer å miste jobben min pga dette vist ikke det blir opperasjon snart. da jobben min innebærer mye stress som legen sier jeg ikke kan utsettes for nå. og jeg går da glipp av mye øvelser og kurs jobben krever iløpet av året. finnes det noen måte å komme forbi køen? eventuelt kjøpe seg forbi? hvem kontakter jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville forhørt meg med fastlegen eller den som har henvist deg til dette.

 

Om du blir utsatt for stress på jobben og dette er farlig for deg, kan du vel få en sykemelding (gradert eller full) av legen?

 

sykemelding er ikke tema for meg desverre. røykdykker i brannvesenet det gjelder. fast legen har ikke hatt mye med dette da jeg merket det hjemme og ble fraktet direkte til sykehus, der var det mange å forholde seg til så fikk aldri en spesiell kontakt person der. kan jo høre med fast legen men av erfaring tidligere hadde det vert lettest for meg å ta kontakt med de som har med dette å gjøre å ikke mange mellomledd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...