Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Oi. Trodde du skulle kjøpe inn jeg.. xD Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Oi. Trodde du skulle kjøpe inn jeg.. xD Det går helt fint.Tror dessuten jeg klarer og overleve med det kortet jeg har kjøpt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Det tror jeg nok, men det er noe å ha i bakhodet at de fleste gigabyte kort kommer med vcore lock. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Det tror jeg nok, men det er noe å ha i bakhodet at de fleste gigabyte kort kommer med vcore lock. Hva gjør den, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Hva gjør den, om jeg tør spørre? Vcore gjør at du kan stille på volten. Volten er nødvendig å stille på dersom en vil overklokke. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Vcore gjør at du kan stille på volten. Volten er nødvendig å stille på dersom en vil overklokke. Aha. Tror jeg klarer meg med default.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå