Gå til innhold

Uten tittel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott bilde, riktig eksponert ? Her er valget ditt. Personlig ville nok valgt det mørkere, Bra vi ikke er like, det ville blitt kjedelig. Det viktigste er jo å ta sitt eget valg.

Tusen takk Jarle :) Om vi var like, så hadde vi vært i steinalderen ennå. Men så hører jeg på nyhetene om dagen at steinaldermenneskene var lykkelige ;) Tok noen mørkere bilder også, som jeg tror blir sett på som riktigere . Normalt liker jeg mørke bilder. Av en eller annen grunn valgte jeg dette. Tror det har med det mørke definerte på stammen på venstre side, og det flyktige på venstre side, men vet ikke :) Veien blir litt til mens man går, plukker opp litt her og der, og ser på det på nytt med nye øyne, hele tiden. Dette er ganske utypisk for meg, men har lyst til å finne ut mer og ta det med videre :)Synes det er supert med ærlige tilbakemeldinger - det er det en vokser på. Tusen takk for hyggelig, støttende og ærlig tilbakemelding! Fortsatt god helg! :)

Ps. egentlig var dette et bilde jeg først tenkte å slette, :)

Endret av Jentungen1
Lenke til kommentar

For meg deler bildet seg noe i to eksponeringsmessig. Syns forgrunnen ok huset er ok men kanskje noe for lyst i bakgrunnen, men neimen om dette er lett. Ser ut som båthuset nedenfor Hadeland Glassverk. Ellers elsker jeg slike gamle rustikke ting og følgelig liker jeg bildet, særlig hvis det er fra Jevnaker da.

Tusen takk Harald! Forstår hva du sier. Tar det med meg og tenker på det over litt tid. Ja, det er like ved Hadeland Glassverk. Lurte litt på om jeg kom til å se en annen fotograf ved vannet der i Jevnaker :) Nydelig sted :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...