Laila - Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Uten tittel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Flott bilde, riktig eksponert ? Her er valget ditt. Personlig ville nok valgt det mørkere, Bra vi ikke er like, det ville blitt kjedelig. Det viktigste er jo å ta sitt eget valg. 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Flott bilde, riktig eksponert ? Her er valget ditt. Personlig ville nok valgt det mørkere, Bra vi ikke er like, det ville blitt kjedelig. Det viktigste er jo å ta sitt eget valg. Tusen takk Jarle Om vi var like, så hadde vi vært i steinalderen ennå. Men så hører jeg på nyhetene om dagen at steinaldermenneskene var lykkelige Tok noen mørkere bilder også, som jeg tror blir sett på som riktigere . Normalt liker jeg mørke bilder. Av en eller annen grunn valgte jeg dette. Tror det har med det mørke definerte på stammen på venstre side, og det flyktige på venstre side, men vet ikke Veien blir litt til mens man går, plukker opp litt her og der, og ser på det på nytt med nye øyne, hele tiden. Dette er ganske utypisk for meg, men har lyst til å finne ut mer og ta det med videre :)Synes det er supert med ærlige tilbakemeldinger - det er det en vokser på. Tusen takk for hyggelig, støttende og ærlig tilbakemelding! Fortsatt god helg! Ps. egentlig var dette et bilde jeg først tenkte å slette, Endret 28. april 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 For meg deler bildet seg noe i to eksponeringsmessig. Syns forgrunnen ok huset er ok men kanskje noe for lyst i bakgrunnen, men neimen om dette er lett. Ser ut som båthuset nedenfor Hadeland Glassverk. Ellers elsker jeg slike gamle rustikke ting og følgelig liker jeg bildet, særlig hvis det er fra Jevnaker da. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 For meg deler bildet seg noe i to eksponeringsmessig. Syns forgrunnen ok huset er ok men kanskje noe for lyst i bakgrunnen, men neimen om dette er lett. Ser ut som båthuset nedenfor Hadeland Glassverk. Ellers elsker jeg slike gamle rustikke ting og følgelig liker jeg bildet, særlig hvis det er fra Jevnaker da. Tusen takk Harald! Forstår hva du sier. Tar det med meg og tenker på det over litt tid. Ja, det er like ved Hadeland Glassverk. Lurte litt på om jeg kom til å se en annen fotograf ved vannet der i Jevnaker Nydelig sted Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Dette huset er foreviget mange ganger av meg. Verkevika og stien innover har dukket opp på mange av mine bilder. Et flott utgangspunkt for kveldslys bilder. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Dette huset er foreviget mange ganger av meg. Verkevika og stien innover har dukket opp på mange av mine bilder. Et flott utgangspunkt for kveldslys bilder. Ja, kjenner igjen i ettertid, tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg