Godrick Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Er det noen program sånn at jeg kan bytte CD-key? Her pråvd å lette på google, men finner ingen ting. Det er så tong vint å instalere alt på nytt. Kan noen sende meg en link? Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Du får en CD-key når du kjøper spillet. Hvorfor skal du ha behov for å bytte den? Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 muligens han har hatt warez versjon, og så kjøpt det lovlige. Kan bytte det i registeret tenker jeg. hunder hkey_current_user ->software ->blizzard Ellers har jeg ikke mange andre løsninger Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Du får en CD-key når du kjøper spillet. Hvorfor skal du ha behov for å bytte den? Jeg og bror min har vår egen W3TFT orginal Cd og jeg tok feil cd - key, vi begge spiller online. Vi spiller sammen i Team. Derfor trenger jeg en cd-key Changer, hvis det finnes. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 kall meg dum, men kan du ikke bare installere på nytt??? Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 kall meg dum, men kan du ikke bare installere på nytt??? Dummen ! Neida,men fik så lyst,er sent og skulle vore i bingen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå