bambam Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg må innrømme at jeg har ikke lest rettningslinjene, bare skuffet over dem. Men jeg har aldri hatt problemer her på forumet, og har ikke tenkt og få det heller Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 skjekke *irritere seg over* Sjekke ffs. Jeg er forresten for dette med test. Kan være en god måte å luke ut brukere vi ikke vil ha. :-) Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 skjekke *irritere seg over* Sjekke ffs. Jeg er forresten for dette med test. Kan være en god måte å luke ut brukere vi ikke vil ha. :-) voldsom så pirkete du var dag i da DiMiles! Jeg mener at dette ikke bør være for å luke ut brukere, men for å hindre poster med tittler som "hjelp!!!!!!" eller linking til piratkopiering. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 voldsom så pirkete du var dag i da DiMiles! Jeg mener at dette ikke bør være for å luke ut brukere, men for å hindre poster med tittler som "hjelp!!!!!!" eller linking til piratkopiering. Sorry? :wink: Skjønner jo poenget, men hvis folk er desperate skaffer jo en topic som "HJEEEEEEE!!P!P!!" mer oppmerksomhet enn "Jeg har problemer med mitt Asus A7N8X Deluxe" f.eks. Får håpe forslaget ditt kommer gjennom. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 de får i alle fall ikke oppmerksomhet av meg. Ser jeg en post med noe sånt som topic navn blir det melding til moderatorene med en gang. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 de får i alle fall ikke oppmerksomhet av meg.Ser jeg en post med noe sånt som topic navn blir det melding til moderatorene med en gang. Ja, derfor kan det være kjekt å ha en slik test som du foreslår. Nå er jeg sulten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå