EvilSeagull Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Nei men de skriver ut alt for ofte og med alt for lite kunnskap om det de skriver ut.. Er ikke lenge til SSRI blir behandlet som antibiotika der leger advares om å skrive det ut for mye.... Hvorfor starte denne tråden når du alt "vet" at det er trygt etc? jeg startet tråden for jeg ville høre erfaringer. ikke dommedagsprofetier og konspirasjonsteorier Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 jeg startet tråden for jeg ville høre erfaringer. ikke dommedagsprofetier og konspirasjonsteorier hvor er konspirasjonsteorier? erfaringer, ja jeg har det og har delt det.. Les deg litt opp selv.. Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) hvor er konspirasjonsteorier? erfaringer, ja jeg har det og har delt det.. Les deg litt opp selv.. Har du sjelv opplevd desse kjemiske endringene i hjernen? Du kan selvsagt tenke deg at personer blir litt redd når du kommer med slike ubegrunna påstander. Endret 29. april 2013 av halvfire Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Har du sjelv opplevd desse kjemiske endringene i hjernen? Du kan selvsagt tenke deg at personer blir litt redd når du kommer med slike ubegrunna påstander. Det er jo fakta, du kødder med en kjemisk balanse i hodet, er jo derfor de funker. Er du ekstremt langt nede så er SSRI ikke noe ille, bare man leser seg litt opp og slutter så fort man kan. Jeg er ikke imot SSRI, jeg er imot overforbruk som leger i mange land bidrar til, man må bli mye strengere på skrive ut slike medisiner Endret 29. april 2013 av DaniNichi Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Etter det jeg har sett går det på nervene og ikke direkte hjernen. Du kan nå lese på wikipedia, det var der jeg leste det. Vet ikke om det har noen direkte påvirkning på hjernen i det hele tatt, men det hever nivået av serotonin der. Det blir derimot ikke sagt noe om at det gjør noen forskjell, det er jo faktisk et stoff som naturlig finnes i kroppen, men som man får mer i seg av når man tar tablettene enn vanlig. Og jeg kan love deg at det ikke hadde blitt akseptert dersom det viste seg at tablettene er farlige, samfunnet er heldigvis ikke så galt. Endret 29. april 2013 av halvfire Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Og jeg kan love deg at det ikke hadde blitt akseptert dersom det viste seg at tablettene er farlige, samfunnet er heldigvis ikke så galt. http://en.wikipedia....withdrawn_drugs http://consumerjusticegroup.com/drug-recalls/recalltimeline/ Masse som er på markedet i 10+år før man oppdager farer, samfunnet godtar masse løgner og falskheter bare se på landet du bor i.. Endret 29. april 2013 av DaniNichi 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå