danilovic Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Hva er forskjellen på Chieftech Dragon og Scorpio? :?: Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Det er litt anderledes av utseende. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Det eneste som er forskjellen (i hvert fall på Big Towerene, dette sjekket jeg i dag!) er fronten. Altså plasten forran. That's it.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2002 Quote: On 2002-02-13 22:58, mFaFa skrev:Det eneste som er forskjellen (i hvert fall på Big Towerene, dette sjekket jeg i dag!) er fronten. Altså plasten forran. That's it.. Hva er forskjellen på den? Når jeg tenker over det, har jeg hørt mer skryt av Dragon enn Scorpio? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 http://www.arena-chieftec.de/PC_Chassis/pc...pc_chassis.html Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Quote: On 2002-02-13 23:00, sosohal skrev:Når jeg tenker over det, har jeg hørt mer skryt av Dragon enn Scorpio? Du hører mer skryt om Dragon fordi Dragon serien er den mest kjente. Er den serien de fleste butikker selger, men som noen andre har nevnt så er dem helt like med unntak av fronten. Personlig liker jeg Dragon fronten best, men det er færre som har Scorpion noe som kanskje gjør den mer "eksklusiv"? Lenke til kommentar
Cent~ Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Forskjelden er ganske enkelt at Dragon har en dør foran cd-rom(5 1/4" brønnene) og diskett stasjon, og Scorpio har ikke... Scorpio kommer bare ut i hvitt, mens Dragon kommer i flere forskjellige farger: svart, sølv blått og sølv grått. Blått og grått har vifte i siden. Personlig syns jeg den døren på Dragon er noe dill, så jeg kjøpte Scorpio... Cent~ Lenke til kommentar
Figge645 Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Quote: On 2002-02-14 00:01, Cent~ skrev:Forskjelden er ganske enkelt at Dragon har en dør foran cd-rom(5 1/4" brønnene) og diskett stasjon,og Scorpio har ikke...Scorpio kommer bare ut i hvitt, mens Dragon kommer i flere forskjellige farger: svart, sølv blått og sølv grått. Blått og grått har vifte i siden.Personlig syns jeg den døren på Dragon er noe dill, så jeg kjøpte Scorpio...Cent~ Ikke alle dragon towere har dør forann cdrom ene, de kan også fåes kjøpt uten dør. Men da er de hvite. Scorpio serien selges ikke i farger, dragon selges i blå, svart, sølv og hvit. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Se på linken jeg la inn over. Den eneste forskjellen på disse kabinettene er nedre halvdel av plastfronten! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 den nyeste er jo den stiligste da,med vifte på siden og stilig front Lenke til kommentar
Cent~ Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 ------------------------------------------------- kmv: Ikke alle dragon towere har dør forann cdrom ene, de kan også fåes kjøpt uten dør. Men da er de hvite. Scorpio serien selges ikke i farger, dragon selges i blå, svart, sølv og hvit. ------------------------------------------------- Stemmer det Uansett er innmaten, så langt jeg vet, helt lik. Men syns nå at Scorpio ser kulere ut da. Uten at jeg ønsker å starte noen stor diskusjon på det [ Denne Melding var redigert av: Cent~ på 2002-02-14 00:20 ] Lenke til kommentar
mcper Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Viss eg skulle valgt eit Chieftec big tower, så ville eg absolutt gått for Scorpio i enten svart, blått eller sølv. Etter min smak så er designet på fronten (big tower) eit par hakk kulare enn på Dragon. per Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå