-=Makaveli=- Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hejsann Jeg har 2 datamaskiner som er koblet mot nett med en switch... Det jeg lurer på er om det går an å få til et slags nettverk via switchen.. så jeg kan dele filer med andre datamaskinen .. går d for eksempel å koble seg til andre maskinen slik ip ? ellr noe sånt.. Lenke til kommentar
xico Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 det er dette en switch brukes til? :wink: datamaskinnavn eller du kan bruke ip du må bare dele det som du skal dele evt. Installere Deling av Filer i Micrsoft nettverk. Mine Nettverksteder > Egenskaper > Lokal Tilkobling > Egenskaper > Installer > Tjeneste > Deling av filer og skrivere i et microsoft nettverk. Lenke til kommentar
-=Makaveli=- Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 hehe okej takk skal du ha xico Lenke til kommentar
-=Makaveli=- Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 hmmm hvorfor går d så treigt å flytt over? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Dårlig kabel/treigt nettverkskort eller switch? Lenke til kommentar
-=Makaveli=- Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Nope ikke noe som e treigt lenger Det var bare noen småe endringer som skulle til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå