Gå til innhold

Kamptråd - Tippeligaen runde 6

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi?

Det er et tap for norsk fotball at ingen lag er stabile i det hele tatt. Strømsgodset bør ta dette enkelt i år.

Der er jeg så enig så enig, men jaggu om folk glemte det da RBK var på sitt beste.

Greit det er ikke spennende med ligaen, og den kunne med fordel vært jevnere, men turene ut i Europa sikret jo Norge seeding-poeng (om jeg ikke tar helt feil).

Lenke til kommentar

Jeg liker at TV2 feide over alle situasjonene i RBK-kampen. Alt fokus på at Bille reiv av seg skjorta. Var det noe dypere analyse på Cmore? Rødt kort til Reginiussen så strengt ut. Så ut som at det skulle vært straffe til Tarik, og det var vel aldri frispark til keeper på den siste.

Lenke til kommentar

Jeg forstår at man vil lage litt stemning på norske fotball-tribuner, men er det ikke nesten viktigere å få publikum tilbake til stadion enn å få bruke pyro?

TIFO er jo også etter mitt syn et alternativ som jo må være greiere å bruke uten å måtte gå i en stillings-krig med NFF.

Pyro er tifo.

Kanke stoppe oss vi er Vålerenga supporters,

Kanke stoppe oss vi er Vålerenga supporters!

En liten markering mot Norges Fascist Forbund.

Det der var spinkelt. Dere har da mer på lager, det vet jeg.

Lenke til kommentar

Det der var spinkelt. Dere har da mer på lager, det vet jeg.

Det var det som ble rasket sammen. Beskjeden fra forbundet kom jo fredag ettermiddag, så ble ikke så mye tid.

Men regner med det blir flere aksjoner i cuprunden.

Håper det var noe på flere arenaer denne runden, har ikke hørt noe da.

Det forklarer en del.

Jeg mente ihvertfall bannere og motiver, budskap osv.

Å bruke pyro på trass gjør jo bare saken vanskeligere.

"Vi" har jo holdt oss i skinnet de første rundene fordi NFF da skulle ta opp debatten om pyro på tribunen, men de valgte å pisse på oss.

En historisk mulighet er borte.

På tide å sette hardt mot hardt.

Lenke til kommentar

Nei. Vi har faktisk blitt bortdømt i to av kampene.

Ja, dårlige, men bortdømt så det holder.

Stusslig syting tror jeg vi kaller det. Vi andre får dommeravgjørelser mot oss relativt ofte. Dere har ikke engang blitt ordentlig bortdømt i disse kampene. Tenk om alle lags supportere skulle grine og syte så mye mot dommeren etter en tapt kamp. Da hadde det ikke blitt tid til å snakke om annet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...