AnewZ Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Finfin runde. Viking med 3p og satser på at våre naboer klarer å holde RBK i sjakk. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Sandnes Ulf, hold ut nå!! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Og Molde ligger under, bingo-fotball! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Haha, Sandnes Ulf vinner og Rbk får to mann utvisning. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 "Dermed blir det rødt og han river (!) av seg drakten i ren frustrasjon." - Ahahahahahahahahaha. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Koste meg litt under den seansen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Seier for norsk fotball at Molde gjør det så dårlig. Endret 28. april 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Skulle RBK ende utenfor gullplassen i år også vil jeg heller se Ålesund og Strømsgodset der oppe enn Molde ihvertfall. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Seier for norsk fotball at Molde gjør det så dårlig. Fordi? Det er et tap for norsk fotball at ingen lag er stabile i det hele tatt. Strømsgodset bør ta dette enkelt i år. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Fordi? Det er et tap for norsk fotball at ingen lag er stabile i det hele tatt. Strømsgodset bør ta dette enkelt i år. Der er jeg så enig så enig, men jaggu om folk glemte det da RBK var på sitt beste. Greit det er ikke spennende med ligaen, og den kunne med fordel vært jevnere, men turene ut i Europa sikret jo Norge seeding-poeng (om jeg ikke tar helt feil). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Dommere med markeringsbehov. Bare drit i å dømme fotball i stedet. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Jeg liker at TV2 feide over alle situasjonene i RBK-kampen. Alt fokus på at Bille reiv av seg skjorta. Var det noe dypere analyse på Cmore? Rødt kort til Reginiussen så strengt ut. Så ut som at det skulle vært straffe til Tarik, og det var vel aldri frispark til keeper på den siste. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Herregud for en syting det er mot dommeren hver gang RBK taper en kamp. Dere var ræva mot Haugesund og dere var ræva i dag. To fullt fortjente tap. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 VIF-seier og kjepphøye trøndere som syter når de taper. Helt ok runde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Herregud for en syting det er mot dommeren hver gang RBK taper en kamp. Dere var ræva mot Haugesund og dere var ræva i dag. To fullt fortjente tap. Nei. Vi har faktisk blitt bortdømt i to av kampene. Ja, dårlige, men bortdømt så det holder. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Jeg forstår at man vil lage litt stemning på norske fotball-tribuner, men er det ikke nesten viktigere å få publikum tilbake til stadion enn å få bruke pyro? TIFO er jo også etter mitt syn et alternativ som jo må være greiere å bruke uten å måtte gå i en stillings-krig med NFF. Pyro er tifo. Kanke stoppe oss vi er Vålerenga supporters, Kanke stoppe oss vi er Vålerenga supporters! En liten markering mot Norges Fascist Forbund. Det der var spinkelt. Dere har da mer på lager, det vet jeg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Pyro er tifo. Det forklarer en del. Jeg mente ihvertfall bannere og motiver, budskap osv. Å bruke pyro på trass gjør jo bare saken vanskeligere. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Det der var spinkelt. Dere har da mer på lager, det vet jeg. Det var det som ble rasket sammen. Beskjeden fra forbundet kom jo fredag ettermiddag, så ble ikke så mye tid. Men regner med det blir flere aksjoner i cuprunden. Håper det var noe på flere arenaer denne runden, har ikke hørt noe da. Det forklarer en del. Jeg mente ihvertfall bannere og motiver, budskap osv. Å bruke pyro på trass gjør jo bare saken vanskeligere. "Vi" har jo holdt oss i skinnet de første rundene fordi NFF da skulle ta opp debatten om pyro på tribunen, men de valgte å pisse på oss. En historisk mulighet er borte. På tide å sette hardt mot hardt. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Nei. Vi har faktisk blitt bortdømt i to av kampene. Ja, dårlige, men bortdømt så det holder. Stusslig syting tror jeg vi kaller det. Vi andre får dommeravgjørelser mot oss relativt ofte. Dere har ikke engang blitt ordentlig bortdømt i disse kampene. Tenk om alle lags supportere skulle grine og syte så mye mot dommeren etter en tapt kamp. Da hadde det ikke blitt tid til å snakke om annet... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Du har tydeligvis ikke sett kampene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå