HelenaN Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Vi har tenkt oss en tur dit i slutten av sommeren og det skulle väre veldig hyggelig med tips på spennende/fine/intressante steder. Jeg lurer også på når det er best å dra dit, dvs. minst mygg og best vär. Slutten av August/begynnelsen av September? Områden vi har tenkt å besöke er f.eks. veien mellom Vardö og Hamningberg, kanskje Makkaur (hvis det går) og Pasvikdalen. Vi planerer å bli der oppe ca 7-8 dager. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Her er kanskje noen tips fra min "hvordan overleve Finnmark" blog: http://flyalf.wordpress.com/ 2 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Pasvik kan vere fullstendig fantastisk. Vi hadde ein nydelig tur med folkehøgskulen ca i midten av september. Stille, djupe flotte skogar, mange flotte store og små vatn. Mogelegheiter for ein del dyr. 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Her er kanskje noen tips fra min "hvordan overleve Finnmark" blog: http://flyalf.wordpress.com/ Perfekt, takker! Har bokmerket. Ser ut å väre mye intressant å lese. Pasvik kan vere fullstendig fantastisk. Vi hadde ein nydelig tur med folkehøgskulen ca i midten av september. Stille, djupe flotte skogar, mange flotte store og små vatn. Mogelegheiter for ein del dyr. Takk for svar! Höres veldig hyggelig ut. Vi skal evt. til Sör-Amerika i höst, men jeg gleder meg nesten mer til Finnmark-turen. Liker veldig godt naturen og stemningen man finner i nord-Norge og nord-Sverige. Vi kunne ikke vente lenger med å bestille fly og leiebil, så vi ordnet det för dere svarte (det var allarede litt vanskelig å finne flybilletter og bil med firehjulstrekk). Det ble förste uke i september, men det er jo bare litt tidligere enn da archanios var der, så det blir nok bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå