Øystein.F. Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Blir dette tidenes beste tårnforsvarspel? Les hele saken Lenke til kommentar
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 For å svare på ingressen: Nei. Eneren var et sterilt og kjedelig TD spill. Lenke til kommentar
Azper Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 True dat. Har ikke spillt noen towerdefence spill som kan måle seg med de beste TD maps fra Warcraft 3. Men hva skjedde med Castle Defense, det var dritfett, håper noen lager det til et fullverdig spill en gang. Lenke til kommentar
GenRabbit Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Da er vi uenige. DG er det beste TD spillet jeg har spilt. Prøvd noen andre, men bare DG klarte å holde på meg. 2 Lenke til kommentar
Dext Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Defense Grid er det eneste TD-spillet jeg kommer på som klarte å få meg like hekta som på diverse TD i Warcraft 3. Det er ikke uten grunn at jeg har lagt inn rundt 90 timer i DG, så dette gleder jeg meg til. 1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Fyrer heller opp WC3 og spiller Tower defence. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Likte DG, men det holdt liksom med originalspillet, har ikke hatt noe stort behov for å pløye gjennom alt av dlc. Blir interessant å se om DG2 kommer med nok nytt til å friske litt opp i ting. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå