radiohodet Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=zYuJW_u1Pt0 http://www.gog.com/g...d/papers_please Spillet kommer på GOG for bare 10 dollar 8. august! Om betaen er noe å gå etter så er dette en GOTY-kandidat så det holder hvis det klarer å opprettholde den høye kvaliteten utover i spillet. Endret 1. august 2013 av radiohodet Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Skal preordres på Mandag nå penga kommer inn. Tenkte og ta det fra Utvikleren selv da få du en drmfree versjon og Steam key for 10 dollar. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Håper mange har plukket opp dette! Årets beste spill sålangt. Valg og konsekvens nesten usett selv i de beste rollespill, bra skrevet, vanskelig, herlig grafikk, kongemusikk, fantastisk originalt konsept, som faktisk funker! Mulig jeg har blitt hjernevasket etter å ha vært Arstotzkansk statsborger i noen timer, men spillet er så billig at jeg vil anbefale alle å teste det selv. Glory to Arstotzka! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Spiller dette mye selv for tiden, og synes det er et vanvittig godt og gjennomført spill. God historie, mye humor, utfordrende og med fantastisk stemning. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Etter dag 10: Når The Order ellernosånt kommer og gir deg koder og alt mulig, innså jeg at dette er et fantastisk spill Har klart meg greit hittil. Litt kluss på dagene 6 og 8, da jeg ikke fikk nok penger til både mat og varme, men rettet det opp igjen dagene etter. Ellers "irriterer" jeg meg litt over at jeg oppgraderte skranken, til å få detect disruptancy på spacebar. Jeg bruker fortsatt knappen i hjørnet av ren refleks. Må prøve å få gjort noe med det, da det kan være noen sekunder å hente i løpet av en dag. Mini"spoiler" Har ikke sett noe til karen som alltid prøver å komme inn de siste dagene, begynner å savne han litt Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ble til at jeg kjøpte det på GOG sammen med Rogue Legacy og et par andre spill. Har ikke fått spillt fullversjonen så mye enda men runda betaen og synes det er et ganske interesant spill. Etter dag 10: Når The Order ellernosånt kommer og gir deg koder og alt mulig, innså jeg at dette er et fantastisk spill Har klart meg greit hittil. Litt kluss på dagene 6 og 8, da jeg ikke fikk nok penger til både mat og varme, men rettet det opp igjen dagene etter. Ellers "irriterer" jeg meg litt over at jeg oppgraderte skranken, til å få detect disruptancy på spacebar. Jeg bruker fortsatt knappen i hjørnet av ren refleks. Må prøve å få gjort noe med det, da det kan være noen sekunder å hente i løpet av en dag. Mini"spoiler" Har ikke sett noe til karen som alltid prøver å komme inn de siste dagene, begynner å savne han litt Synes synd på han fyren som alltid ikke har riktige papirer. Håper hver gang jeg møtte han i demoen at han hadde riktige papirer så jeg kunne slippe han inn men måtte sende han vekk hver gang Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Noen spill passer med tidspress, dette er absoutt en av de. Men det finnes en endless mode, hvor man ikke har tidspress. Bare om å gjøre å se hvor mange pass man klarer å kontrolere riktig, uten å gjøre en eneste feil. Men om man ikke har fullført spillet først, så må man skrive inn en kode for å unlocke den. Ett lite google søk så finner man den fort Har fullført spillet selv nå, alle 30 dagene. Men med 20 slutter, fikk jeg ikke en veldig lykkelig slutt . "gestapo/KGB" tok meg in the end gitt. Man må fullføre spillet med jobben i behold for å unlocke endless mode (uten å google koden). Meget underholdene spill absolutt Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Nei... Der tok jeg feil gitt. Det er tidspress i endless mode. For vert minutt som går, får man ett poeng mindre pr person man får riktig gjennom kontrollen. Men regner med at når man er nede i 1 poeng pr person, at man kan begynne å jobbe saktere og ta det med ro. Men har ikke kommet så langt, så kan ikke skrive under på at det stemmer. 53 peng her i endles mode så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå