Eriksendrul Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Flott! Fint om du kunne se litt på hvordan den er med tanke på høydeanbefalingene om den er stor eller liten i forhold til dem. Jeg er 180 cm og har veldig lyst på denne: http://www.netonnet....ir/186716.7917/ Men som du ser så er den tilpasset for 170-180 cm så den kan bli i minste laget. Jeg er kun 170 og har bestilt den som er til de som er 165-175 men jeg skal be kameraten min på litt over 180 og teste den jeg bestilte , ser at den du har lyst på er noe anderledes en den jeg selv snart får så vet ikke om min mening om en anderledes stol hjelper deg så mye Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg er kun 170 og har bestilt den som er til de som er 165-175 men jeg skal be kameraten min på litt over 180 og teste den jeg bestilte , ser at den du har lyst på er noe anderledes en den jeg selv snart får så vet ikke om min mening om en anderledes stol hjelper deg så mye Nei du har et poeng der, men du kan gi en tilbakemelding på kvaliteten på stolen og om den er verdt 2000 kr? Men hvis kompisen din på litt over 1,80 syntes den du har er grei å sitte i så har jeg vel lite å frykte. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Nei du har et poeng der, men du kan gi en tilbakemelding på kvaliteten på stolen og om den er verdt 2000 kr? Men hvis kompisen din på litt over 1,80 syntes den du har er grei å sitte i så har jeg vel lite å frykte. Ser på spesifikasjonene nå og de er helt like så jeg kan gi deg en tilbakemelding , jeg får den i morgen men er usikker på når kameraten min får prøvd den , Kan jo bed far i huset om og sette seg og si meg åssen den er og han er 186 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Nei du har et poeng der, men du kan gi en tilbakemelding på kvaliteten på stolen og om den er verdt 2000 kr? Men hvis kompisen din på litt over 1,80 syntes den du har er grei å sitte i så har jeg vel lite å frykte. Sitter i stolen nå i det jeg skriver dette og jeg er veldig fornøyd med "førsteintrykket" ikke for vanskelig og montere, Solid og tung stol , Veldig komfortabel og sitte i og den har en spak du kan justere ryggens vinkel, Den kan som alle andre gå opp og ned, Du kan også justere armlene opp og ned og de er ikke fastmontert 100 % og er litt beveglig til høyere og venstre. Veldig bra stol og veldig komfortabel, virker som det er en utrolig bra kvalitet. Men med far i huset prøvde stolen og da ble setet litt for lite i lengden siden denne stolen er for 165-175 og han er 186 men han syntes den støttet bra i ryggen og var god og sitte i utenom for kort sete siden han var for høy. Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Sitter i stolen nå i det jeg skriver dette og jeg er veldig fornøyd med "førsteintrykket" ikke for vanskelig og montere, Solid og tung stol , Veldig komfortabel og sitte i og den har en spak du kan justere ryggens vinkel, Den kan som alle andre gå opp og ned, Du kan også justere armlene opp og ned og de er ikke fastmontert 100 % og er litt beveglig til høyere og venstre. Veldig bra stol og veldig komfortabel, virker som det er en utrolig bra kvalitet. Men med far i huset prøvde stolen og da ble setet litt for lite i lengden siden denne stolen er for 165-175 og han er 186 men han syntes den støttet bra i ryggen og var god og sitte i utenom for kort sete siden han var for høy. Takk! Da tror jeg den stolen jeg har tenkt på fungerer bra da den skal være litt større pluss at jeg er 6 cm lavere en din far. Så den var verdt pengene? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Takk! Da tror jeg den stolen jeg har tenkt på fungerer bra da den skal være litt større pluss at jeg er 6 cm lavere en din far. Så den var verdt pengene? Det er litt vanskelig og si, Siden det er individuelt hva folk syntes er verdt 2.000 kroner, Så vanskelig og si. Men jeg er fornøyd med prisen og produktet og jeg vet at en god stol er bra og ha så syntes det er verdt og bruke 2-3.000 kroner på en stol. Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg har bestilt denne http://www.netonnet....ir/186714.7937/ og jeg får den på fredag/lørdag så jeg kan gi deg en tilbakemelding når jeg har fått den Har bestilt stol nå. Hvor lang tid tok det før du fikk den? Var den på lager eller måtte du bestille? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Har bestilt stol nå. Hvor lang tid tok det før du fikk den? Var den på lager eller måtte du bestille? Det ser du egentlig på siden du bestiller om du må vente eller ikke, jeg vet hvertfall at jeg bestilte den siste de hadde i den størelsen 165-175 og etter det fikk de ikke inn stolene før i midten av juni så jeg er usikker på om du må vente eller ikke, men siden min var på lager så fikk jeg den på 5 dager ( 4 dager om du ikke regner med 1 mai ) Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det ser du egentlig på siden du bestiller om du må vente eller ikke, jeg vet hvertfall at jeg bestilte den siste de hadde i den størelsen 165-175 og etter det fikk de ikke inn stolene før i midten av juni så jeg er usikker på om du må vente eller ikke, men siden min var på lager så fikk jeg den på 5 dager ( 4 dager om du ikke regner med 1 mai ) Etter å ha snakket med kundeservice så betyr forhåndsbestilling at de bestiller stol etter at en bestilling kommer inn. Da burde det egentlig hete bestillingsvare og ikke forhåndsbestilling da jeg forstår det som at de har bestilt inn flere stk som kommer en bestemt dato. De aner ikke når den kommer, men jeg får vel mail når de har den inne på lager. Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Nå har de faktisk endret det til bestillingsvare på flere av stolene etter jeg sa ifra til dem. http://www.netonnet.no/art/data/gaming-og-spill/gamingstoler/d-serien/dxracer-redchiefgamingchair/186716.7917/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå