nkrystad Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Når jeg går så snurrer kameraet rundt Tommy hele tiden, men hvis jeg setter meg inn i et kjøretøy, stopper dette. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 prøv å se på kontroll instillingene, kanskje det er en knapp som gjør dette som er satt til samme kontroll som å gå framover f.eks.? Hvis ikke, så prøv å installere spillet på nytt... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 om du har en joystick koblet til så kan det være problemet, hendt med meg flere ganger... Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 prøv å se på kontroll instillingene, kanskje det er en knapp som gjør dette som er satt til samme kontroll som å gå framover f.eks.? Hvis ikke, så prøv å installere spillet på nytt... Kontrollinstillingene er satt til default så det er ikke problemet. Jeg har også prøvd å installere spillet på nytt, men det samme skjer. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hvis du har en joystick med throttle kontroll bør du sette denne i senterposisjonen. Altså circa 50% throttle. Hadde dette problemet selv, og det viste seg at løsningen var å sette gasshåndtaket på min Thrustmaster HOTAS Cougar til 50%-posisjonen. Siden har jeg aldri sett noe til dette irritasjonsmomentet. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 (...) Thrustmaster HOTAS Cougar (...) Skrytepave. (grønn av misunnelse ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå