eirberen Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Fant ikke akkurat en passende kategori for dette temaet, men jeg håper det går greit!! Det jeg lurer på er om det er noen som vet om et databord som er pratisk, har stor plass og er billig? (Design og utsenede må også være OK) Det må også ha plass til å ha kabinettet ved siden av skjermen på høyre siden!! Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 På den vgs skole jeg går på, så har de et bord som de har skjerm og pcen på og et lite bord foran som er litt mindre der tastaur og musen er, dette så jeg som et veldig praktisk bord. Det borde foran kan justeres opp og ned, etter dine behov. Jeg vet ikke hvor man får tak i disse databordene, men det er veldig lite og praktiske. Og i tilleg ha en komfi kontorstol til hadde jo supert. Hmm... er så lite at man kan ta det med på LAN parties og da slippe og sitte med de stygge bordene og de ubehaglie stolene. Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 På Ikea har de et bord som heter Christer. Det er meget praktisk og billig. Jeg betalte 300 kroner for det. Du får maskin og skriver opp fra gulvet så du i teorien kan vaske under. Om det er så pent veit jeg ikke, men det er vel smak og behag. Jeg er iallefall fornøyd. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Dra til en byggvarehandler og kjøp en svær benkeplate. Finn noe som kan bruke til bein, eller få laget til skikkelige bein. Databord blir alltid for trange uansett hvordan du vrir og vender på det. IKEA sin løsning er ikke halvdum (ikke christer men den proffe), men den er dyr. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Tja, mitt databord er en sak jeg kjøpte fra Jysk av alle ting. Jerndings. Veldig grei men det spørs om du får opp kabinettet ved siden av en 19 tommer. Det er forøvrig lagt til en "holder" på siden av det der en kan plassere kabinettet. Funker udmerket, til min bruk ihvertfall. Lenke til kommentar
Simen_Andre Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Kjøpte mitt bord på Aageem, men det er bare ett vanlig bord (plate med 4 ben) som er 140x80 og er regulerbar i høyden. Det kostet 700 så vidt jeg husker. De har en del databord på Aageem, men det er kanskje litt dyrt der. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 databordet mitt er enkelt og greit et skikkelig bord(kvalitet) kosta ca 1300kr, men kjøpte det for 500 det er 200x85cm regulerbar høyde ca. 70-90 cm (er ikke sikker) konge!! tåler en belastning på ca. 200kg mye pc det! edit: det er ikke noe krimskrams på det, bare en plate! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 På Ikea har de et bord som heter Christer. Det er meget praktisk og billig. Jeg betalte 300 kroner for det.Du får maskin og skriver opp fra gulvet så du i teorien kan vaske under. Om det er så pent veit jeg ikke, men det er vel smak og behag. Jeg er iallefall fornøyd. Jeg og Tar svært iten plass og gir mye Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Heisann, Ta deg en tur ut på IKEA, velg deg ut en bordplate ette ønske samt et sett med bordben og vips så har du en stilren og, etter min smak, en tøff pult. God plass er det og. mvh dacourt Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Kjøpte bordet mitt på Fagmøbler (tror det var det sjappa het). Det har en enormt stor (dyp) bordflate, og plass til minst 19" CRT på bordet. Om du ikke kjøper med den hylla oppå bordet, har du plass til cirka tre towers oppå bordet, uten problemer. Ellers har den fin og stor tastatur-hylle. I kirsebærtre. Ren og pen design. Herlig å se på! Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Ikea har faktisk billige og bra plater, men jeg liker at de er litt dypere. Den største går, men med en 19" crt er det såvidt plass til tastatur forran på de andre... Kjøp beina på IKEA og skaff custom plate fra byggevarehandler. Det må ikke nødvendigvis koste mer. Forhør deg om pris før du velger IKEA Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 det er jo bare og sette de litt ifra veggen da! bordet mitt er 20cm fra veggen, altså 1m dypt! Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Ikea har faktisk billige og bra plater, men jeg liker at de er litt dypere. Den største går, men med en 19" crt er det såvidt plass til tastatur forran på de andre... Kjøp beina på IKEA og skaff custom plate fra byggevarehandler. Det må ikke nødvendigvis koste mer. Forhør deg om pris før du velger IKEA Ja det blir litt vel trangt dersom du har en crt, men med en lcd skjerm, som flere og flere kjøper nå til dags, så er en bordplate fra IKEA genial. En customplate fra en byggvareforhandler er jo like bra, men muligens litt dyrere(?). mvh dacourt Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 det var nettopp det jeg skulle fram til: avhengig av mål så kan det hende en custom plate er litt billigere. Man får jo og mulighet til å detaljbestemme mål. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Ja, jeg støtter alle de andre IKEA IKEA IKEA Lenke til kommentar
DjViper Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 www.binders.no har en del bra og billige kontor løsninger Lenke til kommentar
JonV Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 "Bordet" mitt er 1,9M hobbyplate Ca 30Cm klaring fra veggen bak. Rommet er 1,9M bredt trengte da bare 1 ben da plata er hengt opp på veggen. Masse plass til Data under der Har 1*19" og 1*20 Crt på bordet ++++ god plass Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 www.binders.no har en del bra og billige kontor løsninger Kjøpte nettopp denne, denne og denne fra binders. Billig, bra og goood plass. Kosta meg en 2600,- og har plass til 3 PCer med eiere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå