Gå til innhold

Databord!!

Anbefalte innlegg

Fant ikke akkurat en passende kategori for dette temaet, men jeg håper det går greit!!

Det jeg lurer på er om det er noen som vet om et databord som er pratisk, har stor plass og er billig? (Design og utsenede må også være OK)

Det må også ha plass til å ha kabinettet ved siden av skjermen på høyre siden!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På den vgs skole jeg går på, så har de et bord som de har skjerm og pcen på og et lite bord foran som er litt mindre der tastaur og musen er, dette så jeg som et veldig praktisk bord. Det borde foran kan justeres opp og ned, etter dine behov. :p

Jeg vet ikke hvor man får tak i disse databordene, men det er veldig lite og praktiske. Og i tilleg ha en komfi kontorstol til hadde jo supert. :D:p

Hmm... er så lite at man kan ta det med på LAN parties og da slippe og sitte med de stygge bordene og de ubehaglie stolene. :woot::p

Lenke til kommentar

På Ikea har de et bord som heter Christer. Det er meget praktisk og billig. Jeg betalte 300 kroner for det.

Du får maskin og skriver opp fra gulvet så du i teorien kan vaske under.

Om det er så pent veit jeg ikke, men det er vel smak og behag.

Jeg er iallefall fornøyd.

Lenke til kommentar

Dra til en byggvarehandler og kjøp en svær benkeplate. Finn noe som kan bruke til bein, eller få laget til skikkelige bein. Databord blir alltid for trange uansett hvordan du vrir og vender på det. IKEA sin løsning er ikke halvdum (ikke christer men den proffe), men den er dyr.

Lenke til kommentar

Kjøpte bordet mitt på Fagmøbler (tror det var det sjappa het). Det har en enormt stor (dyp) bordflate, og plass til minst 19" CRT på bordet. Om du ikke kjøper med den hylla oppå bordet, har du plass til cirka tre towers oppå bordet, uten problemer. Ellers har den fin og stor tastatur-hylle. I kirsebærtre. Ren og pen design. Herlig å se på!

Lenke til kommentar

Ikea har faktisk billige og bra plater, men jeg liker at de er litt dypere. Den største går, men med en 19" crt er det såvidt plass til tastatur forran på de andre...

Kjøp beina på IKEA og skaff custom plate fra byggevarehandler. Det må ikke nødvendigvis koste mer. Forhør deg om pris før du velger IKEA ;)

Lenke til kommentar
Ikea har faktisk billige og bra plater, men jeg liker at de er litt dypere. Den største går, men med en 19" crt er det såvidt plass til tastatur forran på de andre...

Kjøp beina på IKEA og skaff custom plate fra byggevarehandler. Det må ikke nødvendigvis koste mer. Forhør deg om pris før du velger IKEA ;)

Ja det blir litt vel trangt dersom du har en crt, men med en lcd skjerm, som flere og flere kjøper nå til dags, så er en bordplate fra IKEA genial.

En customplate fra en byggvareforhandler er jo like bra, men muligens litt dyrere(?).

mvh

dacourt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...