KarlsenK Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Hei folkens. Min første tråd her på forumet, be nice! Var på et jobbintervju her om dagen, som forøvrig gikk ganske bra. Men i det vi reiser oss opp og skal avslutte intervjuet, sier sjefen; "Jeg har en liten oppgave til deg: Skriv en oppsummering av intervjuet, og send det på mail til meg innen Mandag. Tar du utfordringa?" Ja, ingen problem sier jeg. Jeg hadde jo gjort en skivebom om jeg hadde sagt nei og ikke virka interessert liksom. Så her sitter jeg og lurer på hvordan man skriver en slik oppsummering? Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å skrive ned stikkord om alt vi prata om. Alt som ble tatt opp osv. Det jeg lurer på er; Hvordan skal dette skrives? Noen som har noe relevant å komme med? Aller helst og veldig gjerne en Mal til noe slikt! Håper på god hjelp! Endret 27. april 2013 av KarlsenK Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Hva slags type jobb er det snakk om? Lenke til kommentar
KarlsenK Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Hva slags type jobb er det snakk om? Er snakk om en tekniker jobb, elektrorelatert. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Aldri hørt om dette før, "oppsummering"...? WTF Hvorfor skal de drive å pålegge arbeidssøkere sånne "oppgaver", når det tar masser av tiden din? Selv måtte jeg lage en "presentasjon" på et intervju jeg var på engang, det tok sin tid, og jobben fikk jeg heller ikke.. Og naturligvis, det blir omtalt som "utfordring", et favoritt-mote ord hos mange viktigpettere i lederstillinger. Ok, nok syting(jada folkens jeg vet jeg er ganske bombastisk, men slik er jeg laget) Det kan være ganske vanskelig dette da.Det forutsetter at du husker alt dere har pratet om, alle svar og alle spørsmål, og hva faen skal du skrive ang hvordan du tror intervjuet gikk? Det er mange potensielle feller her, jeg kan ikke hjelpe deg, la oss håpe noen her inne vet litt mere om dette! Endret 1. mai 2013 av ArkArk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå